– Jesteśmy firmą, która dba o zrównoważony rozwój naszej planety. Poszukiwanie inspiracji w naturze oraz szacunek dla środowiska są kluczem do filozofii Oriflame. Nieustannie dążymy, aby nasze produkty, proces produkcji i opakowania były bardziej etyczne, trwałe i bezpieczne dla środowiska w całym cyklu ich życia – czytamy na portalu firmowym.
Swoje 25 urodziny na rynku polskim wywodzący się ze Szwecji network marketingowy koncern Oriflame postanowił uczcić w szczególny sposób – we współpracy z renomowaną fundacją Nasza Ziemia firma posadziła 25 000 drzew.
Dlaczego trzeba sadzić drzewa? Bo są nam niezbędne do życia w dobrych warunkach. Produkują tlen, pochłaniają dwutlenek węgla, filtrują i oczyszczają powietrze, chronią przez hałasem i wiatrem, w upalne dni dają cień i obniżają wokół siebie temperaturę nawet o kilka stopni. Wspomagają retencję między innymi poprzez ograniczenie spływu wód opadowych, dzięki czemu pomagają zapobiegać występowaniu susz oraz powodzi. Drzewa są także źródłem pożywienia i budulca oraz pełnią ważną rolę w naszej kulturze.
Misją fundacji Nasza Ziemia jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienie poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacja do działań służących jego ochronie. Co ciekawe, każdy zainteresowany mógł przyłączyć się do akcji i zaadoptować drzewo online. Na stronie jubileuszowej http://oriflame25lat.pl/pielegnujemy-piekno-natury/ można było wziąć udział w quizie edukacyjnym i wybrać jedno z pięciu miejsc, gdzie zostało zasadzone drzewo. Regiony firma wybierała w porozumieniu z fundacją Nasza Ziemia.
To nie wszystko. Już jesienią w ofercie Oriflame pojawi się nowa edycja gamy Eco Beauty, posiadającej certyfikaty Fairtrade, Ecocert oraz Forest Stewardship Council. Więcej informacji wkrótce! Więcej informacji na temat działań fundacji Nasza Ziemia znajduje się na stronie internetowej: http://www.naszaziemia.pl/
Firma Oriflame została założona w Szwecji przez dwóch braci i ich przyjaciela w roku 1967. W ciągu 45 lat stała się międzynarodowym koncernem kosmetycznym działającym w systemie MLM w ponad 60 krajach świata. Ponad 3,6 mln konsultantów na całym świecie zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości kosmetyków Oriflame. Firma notowana jest na giełdzie Nasdaq OMX Exchange. W naszym kraju Oriflame rok rocznie plasuje się na pierwszym miejscu wśród firm marketingu sieciowego pod względem wyników finansowych. W roku 2014 spółka Oriflame Poland zanotowała sprzedaż netto na poziomie ponad 260 mln zł.