Akademia Golden Drop. Nowy rok, nowe plany

przez Marek Wyrzychowski
927 odsłony

27 listopada 2014 roku we Wrocławiu odbyło się kolejne spotkanie konsumentów i współpracowników biznesowych rdzennie polskiej, network marketingowej marki Golden Drop z cyklu Akademia Sukcesu. Zdaniem jego uczestników ta edycja była wyjątkowa. Dlaczego?

ee

– Złożyło się na to kilka czynników. Ponadprzeciętna frekwencja nie była dziełem przypadku. Zaprosiliśmy dystrybutorów, którzy odnoszą w naszym MLM największe sukcesy, a spotkanie poprowadzili nasi menedżerowie: Maciej Piskorek oraz Czesław Fior – powiedział nam Łukasz Piaskowski, właściciel marki Golden Drop. 

Spotkanie rozpoczęli goście wyjątkowi – para współpracujących ze sobą sportowców – Artur Szmidt, kulturysta, który zajął szóste miejsce na mistrzostwach świata oraz Izabela Bogaczewicz, która w przyszłym roku debiutuje w kulturystycznej rywalizacji kobiet. Oboje stosują dietę bogatą w nienasycone kwasy tłuszczowe pochodzące z dystrybuowanego przez ten biznes oleju Golden Drop. Prelegenci na własnym przykładzie pokazali dlaczego właściwe tłuszcze są niezbędne w diecie człowieka i wyjaśnili z jakich powodów nie powinniśmy tłuszczów unikać. Oczywiście pod warunkiem, że są dobrej jakości.

Jak wiemy, porządny MLM z dziedziny wellness daje ludziom nie tylko zdrowie, ale również, jeśli tylko chcemy, dobre pieniądze i zabezpieczenie finansowe. Dlatego oprócz zagadnień zdrowotnych, które pojawiały się w trakcie całego spotkania, wysłuchaliśmy również szkolenia stricte sprzedażowego, które poprowadził Maciej Piskorek. Zaprezentowany wykład był oparty na bogatym doświadczeniu zdobywanym przez niego praktycznie od początku istnienia marki Golden Drop. Czesław Fior natomiast pokazał przykładową, siedmiominutową prezentację, której schemat powinien pomóc wszystkim zainteresowanym w prawidłowym przedstawianiu właściwości tego produktu i biznesu potencjalnym klientom.

Na koniec spotkania Łukasz Piaskowski przedstawił kilka cennych informacji na temat implikowanych w ten network marketing nowości, których wprowadzenie zaplanował na rok 2015. O tym napiszemy niebawem…

Jeszcze jeden sukces wart podkreślenia. Kilka dni później, 6 grudnia 2014 roku, menedżerka Golden Drop – Danuta Szymańska, za konkretne wyniki w pracy, odebrała kluczyki do swojego nowiutkiego samochodu: – To śliczny, mały, zabawny groszek. Nie jest to wprawdzie auto, które jest na stałe w ofercie naszej firmy, ale z pełnym przekonaniem można stwierdzić, że nasze nowe cudeńko pochodzi z tej samej rodziny – to wnuk wspomnianego Fiata 500, nowiutki Fiat 500L w kolorze białym. Serdecznie gratuluję pani Danucie, życzę dalszych sukcesów z Golden Drop, a wszystkich współpracowników zachęcam do intensywnej pracy i odbierania swoich samochodów – dodał Piaskowski. 

Mogą Cię również zainteresować