Badania o przelotach grupowych

przez Aneta Brzozowska
527 odsłony

Organizatorzy innowacyjnego projektu Travel-Bidder.com jako pierwsi w Polsce przeprowadzą badanie dotyczące aktualnych tendencji na rynku przelotów grupowych, w tym preferencji klientów, jakości ofert oraz polityki cenowej.


Poza interesującymi wynikami badań, na ankietowanych będą czekały atrakcyjne niespodzianki! Travel–Bidder.com to zaawansowane narzędzie do obsługi rezerwacji grupowych na polskim rynku w zakresie rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz programów pobytowych. Aby poznać aktualne tendencje oraz oczekiwania wobec ofert Travel-Bidder.com przeprowadza ogólnopolskie badanie. Jego wyniki zostaną zaprezentowane podczas dwóch konferencji branżowych w Poznaniu i w Warszawie, zorganizowanych odpowiednio w październiku oraz listopadzie br.

Badanie potrwa do 17 października br. Ankieta jest dostępna pod adresem www.Travel-Bidder.com. Do udziału w ankiecie organizatorzy zapraszają zarówno oferentów, czyli pracowników firm z licencją IATA oraz linii lotniczych zajmujących się przelotami grupowymi, jak i nabywców, czyli osoby odpowiadające za organizację wyjazdów firmowych w korporacjach – Corporate Meeting Plannerów i Agency Meeting Plannerów.


Udział w badaniu jest premiowany atrakcyjnymi nagrodami. Każdy ankietowany otrzyma wyniki badań, 200 pierwszych głosujących – gadżet w postaci „wiecznego kalendarza”. Dla 50 pierwszych uczestników, którzy zachęcą do wypełnienia ankiety min. 3 inne osoby, przewidziano elektroniczną wagę do bagażu. Patronat nad badaniem i konferencjami objęli: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, MICE Poland oraz MeetingPlanner.pl.

Mogą Cię również zainteresować