„Kryzys tworzy szanse, które trzeba wykorzystać, żeby przeżyć. Słyszeliście to już, prawda? Szkoda tylko, że nikt nie powiedział, że samo już znalezienie tej szansy jest trudne. Nie słuchajcie frazesów teoretyków! Skupmy się na praktyce!” – mówił uczestnikom konferencji w 2009 roku prof. Hermann Simon.

Ten sam prof. Hermann Simon został uznany przez niemieckich menedżerów za najbardziej wpływowy po Peterze Druckerze autorytet zarządzania! Prowadzona przez niego firma Simon-Kucher & Partners należy do wiodących firm doradczych na świecie. Do jej klientów należą m.in.: GlaxoSmithKline, Aral, Siemens, DHL czy InPost.

Już 13 grudnia br. uczestnicy konferencji „Cel: pewny zysk w niepewnych czasach” będą mieli okazję poznać opracowane przez prof. Simona rozwiązania biznesowe oraz dowiedzieć się m.in.: jak wykorzystywać trudne czasy rynkowe do wprowadzenia korzystnych zmian w obszarze sprzedaży? W jaki sposób sprawnie i skutecznie zidentyfikować obszary do rozwoju sprzedaży? Co robić, by wykorzystać niestandardowe podejście do wyceny wynikające z innowacyjnych modeli biznesowych?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, już teraz zgłoś swój udział na stronie internetowej: www.hbrp.pl/cel! Zachęcamy też do pobrania za darmo raportu specjalnego „Harvard Business Review Polska”: http://www.raporty.hbrp.pl/737a14.