źródło: www.flickr.com
Niestety jeszcze nie udało się sprawdzić, jakie filmiki królują wśród polskich pracowników. Jednak dowiedziano się, co cieszy w robocie oko pracowników amerykańskich. Co dla niektórych może być zaskoczeniem, najczęściej oglądane są newsy – uzyskały 25% wskazań. Z kolei 17% twierdzi, że oglądają jedynie firmowe wideo w trakcie pracy. Jest to dość dziwne, ponieważ ile jest firm, które regularnie wypuszczają nowe filmiki reklamowe czy rekrutacyjne?
15% przyznaje się do oglądania virali, czyli najbardziej popularnych filmików w danym momencie, robiących wielką karierę w internecie. 11% ogląda relacje sportowe, a 4% ogląda filmy. Normalne, regularne, zwykłe filmy, które trwają 1,5-2 godzin. Aż 3% pracowników przyznało się do oglądania w pracy filmów porno. Jak pracownicy najczęściej oglądają filmiki? Głównie za pomocą urządzeń mobilnych. 47% ukrywa smartfona pod biurkiem. 42% idzie na „posiedzenie” do toalety.