Uczestnicy szkolenia
Serię wystąpień rozpoczął 30 lipca Marek Grzelewski (również członek Klubu TOP Liderów MLM) wykładem zatytułowanym „Dlaczego trudno pozyskiwać ludzi?” Po nim „O Systemie Finansowym COLWAY” mówiła Jolanta Gacek, a „O Produktach COLWAY” opowiedziała Beata Kasa. Po przerwie głos znów zabrał Marek Grzelewski, który tym razem podjął się tematu „Słowa – Klucze”. Później miał miejsce panel dyskusyjny, którego celem było omówienie oddolnych inicjatyw menedżerskich. Panel prowadziła Ewa Zalewska-Paciorkowska.
31 lipca tuż po śniadaniu sobotni meeting rozpoczął prezes Colway – Jarosław Zych, który przedstawił trzy częściową serię autorskich wykładów zatytułowanych „Narzędzia skuteczne w sprzedaży”. Natomiast po obiedzie, z kilkugodzinnym wystąpieniem zaprezentowała się, jako gość specjalny – Kamila Molińska, która na co dzień buduje swój biznes MLM w oparciu o współpracę ze szwedzką firmą Oriflame. W ramach znanego powiedzenia „Polak, Szwed – dwa bratanki”, Kamila opowiedziała wszystkim Colway’owcom swoją historię o tym „Jak zbudowałam silną strukturę”, a później wytłumaczyła „Jak Ty możesz zbudować silną strukturę?”. Po wykładzie, a jeszcze przed kolacją i tańcami, Kamila poprowadziła panel dyskusyjny o szkoleniach coachingowych.
Wykład Kamili Molińskiej
1 sierpnia w niedzielę na scenie pojawiły się dwie charyzmatyczne top liderki firmy Colway – Grażyna Polańska i Hanna Jagielska. Grażyna mówiła o „10 krokach do Sukcesu”, a Hanna o „Roli Lidera w Colway”. Po przerwie znów pałeczkę mówcy pierwszoplanowego przejął Jarosław Zych, aby dokończyć temat „Narzędzia Skuteczne w Sprzedaży” i rozszerzyć tym samym cały cykl do pięciu części. O godz. 15.00 wszyscy uczestnicy meetingu wzięli udział w uroczystym, pożegnalnym obiedzie.
Kamila Molińska i Jarosław Zych
Naszej redakcji, która już od 7 lat walczy o konsolidację branży, bardzo spodobał się pomysł zaproszenia na szkolenie firmy Colway top liderki współpracującej z koncernem Oriflame. To kolejny krok ku przełamaniu barier i wyparciu z obiegu utartych stereotypów, pojawiających się w DS/MLM od wielu lat. W taki oto sposób naprawdę rzetelne firmy i menedżerowie, tak prostymi krokami udowadniają, że w biznesie jest miejsce na znacznie poważniejsze i szczytniejsze cele, niż tylko zażarta konkurencja i rzucanie kłód pod nogi. Jak mawia nasz naczelny – „ku chwale branży!”