Diamond Certainty. Biznes diamentowej pewności

przez Piotr Hoffman

Spółka DIC Investment Limited jest częścią międzynarodowej grupy firm DIC – Diamonds International Corporation. Od 2005 roku zajmuje się własną produkcją rzemieślniczą oraz sprzedażą diamentów inwestycyjnych i oryginalnej biżuterii diamentowej. Całe to przedsięwzięcie nazwano Diamond Certainty…

Dr Luboš ŘíhaDr Luboš Říha

Obecnie projekt ten posiada showroomy w Pradze, Bratysławie, Sofiii i Dubaju. DIC jest akcjonariuszem Beurs voor Diamanthandel w Antwerpach i członkiem DDE – Dubai Diamond Exchange. Cała oferowana biżuteria pochodzi z własnych warsztatów i jest chroniona zarejestrowanym znakiem towarowym w całej UE. Każdy diament od spółki DIC ma certyfikat niezależnego, światowego laboratorium gemmologicznego.

Teraz DIC wprowadza na rynek nowy program o nazwie Bezpieczeństwo Diamentowe, który pozwoli na posiadanie diamentu prawie każdemu, a unikalny system da wielu ludziom możliwość wzięcia udziału w obrotach koncernu i zarobienia interesujących pieniędzy. Oto rozmowa z dr Lubošem Říhą, inicjatorem projektu Diamond Certainty, członkiem i udziałowcem najstarszej giełdy papierów wartościowych w Antwerpii – Beurs Voor Diamanthandel, członkiem Dubai Diamond Exchange.

Co zainspirowało pana do połączenia marketingu sieciowego z diamentami? Jak powstał ten projekt i dlaczego dystrybucja diamentów w systemie MLM?

Dr Luboš Říha: Już w młodości dużo myślałem o tym, aby się zająć biznesem. Od 1987 roku aktywnie zajmuję się marketingiem sieciowym, mam doświadczenie z niektórymi projektami dotyczącymi produktów zdrowotnych, czyszczących, reklamy czy asortymentu narzędzi finansowych, a nawet mebli. W dwóch spółkach network marketingowych osiągnąłem najwyższe pozycje i byłem w nich liderem, który odnosił jedne z największych sukcesów. Podczas mojej kariery, jako współpracownik tych firm MLM, miałem w swoich strukturach ponad 100 000 osób.

Przez cały ten czas obserwowałem wszystkie zalety systemu MLM, ale także pewne wady, które posiada. Ten proces wzbudził we mnie marzenie, aby stworzyć własną firmę marketingu sieciowego, w której będę mógł wykorzystać wszystkie moje wcześniejsze doświadczenia. Dość długo zastanawiałem się jednak jaki wdrożyć do mojego biznesu produkt, ponieważ chciałem mieć coś wyjątkowego i coś, co przynosi wiele korzyści dla klientów końcowych. I wreszcie odkryłem, że istnieje taki produkt, który jest piękny, który zawsze zachowuje wartość, jest symbolem wieczności i miłości, który daje się jako prezent na najważniejsze, rodzinne okazje, jak narodziny nowego dziecka, każde urodziny, zwłaszcza te symboliczne – osiemnaste, dwudzieste czy czterdzieste. Wręcza się go jako prezent na zaręczyny, śluby, a także w rocznicę ślubu, osiągnięcie pewnego poziomu wykształcenia – dyplom uniwersytecki, przeprosiny, pojednanie itd. Po drugie to towar, który także jest bardzo dobrą inwestycją utrzymującą wartość, nie fluktuuje i jest przenoszony z pokolenia na pokolenie. Ten produkt to diament i diamentowa biżuteria.

Ten network marketingowy, diamentowy projekt powstał 13 lat temu. Jak wyglądała na przestrzeni lat historia i rozwój tego przedsięwzięcia?

Dr Luboš Říha: DIC rozpoczęło działalność w 2005 roku w Czechach i na Słowacji, a następnie rozszerzyliśmy działalność na inne kraje Europy i Azji. Korzystaliśmy z klasycznego nośnika marketingu sieciowego przy wsparciu naszych salonów sprzedaży, gdzie ludzie widzą nasze produkty w sposób naturalny. Mieliśmy ponad 25 tys. klientów i sprzedaliśmy wiele tysięcy diamentów oraz biżuterii. Obecnie posiadamy firmowe salony w Pradze, Bratysławie, Sofii i Dubaju.

Dr Luboš ŘíhaDr Luboš Říha

Jednak w dzisiejszej dobie wiele firm przechodzi w tryb on-line, a trend ten moim zdaniem będzie się w przyszłości mocno rozwijał. Również w network marketingu. Ponadto widzimy, że wiele ludzi na świecie lubi biżuterię diamentową, luksus, jakiś fajny status, ale nie stać ich na jednorazową opłatę, nie mają wystarczającego budżetu, aby kupić sobie coś takiego za jednym zamachem. Dlatego startujemy z nowym projektem, który nazywa się Diamond Certainty, a który pozwala ludziom zdobywać diamenty i diamentową biżuterię poprzez miesięczne płatności i dodatkowo posiadać udział w rosnącym obrocie naszej firmy poprzez tzw. Premię Lojalnościową. Oznacza to, że mają pasywny dochód, który stopniowo rośnie. No i jak to jest w tym systemie, jeśli będą aktywni, dochód będą mieli znacznie większy. Do rozpropagowania naszego nowego, diamentowego projektu na całym świecie, opracowaliśmy specjalną platformę on-line. Jeśli ktoś przyłączy się do naszego projektu, może go polecić innym i rozwinąć swoją strukturę bez potrzeby spotykania się face-to-face. Można to zrobić za pośrednictwem naszych narzędzi on-line, również za pomocą linku partnerskiego, ale jak ktoś ma ochotę może pracować w tradycyjny sposób twarzą w twarz.

Dziś wszelkie produkty można sprzedawać za pomocą wielu różnych systemów. Co pana zdaniem jest tak motywującego w network marketingu, że stał się bardziej atrakcyjny od innych modeli umożliwiających handel i zarabianie? 

Dr Luboš Říha: Z marketingiem wielopoziomowym mam osobiste doświadczenie od ponad 30 lat. Uwielbiam ten system. To moja pasja, to moje życie. A biżuteria diamentowa i diamenty to absolutnie odpowiednie produkty do MLM, ponieważ ten produkt jest piękny, potrzebny, każda kobieta na świecie wie, czym jest diament i chce go mieć. Ten asortyment  jest również bardzo bezpieczną inwestycją. A jeśli połączysz to z MLM, czyli systemem, który oferujesz ludziom do podejmowania nieryzykownych interesów, oferujesz bardzo dochodowy biznes… biznes, w którym możesz realizować swoje marzenia i pomóc nie tylko sobie, ale także wielu innym ludziom w poprawie życia, to masz w ręku najlepszą kombinację umożliwiającą osiągnięcie sukcesu.

Ekipa z Diamond CertaintyEkipa z Diamond Certainty

Załóżmy, że w tym momencie podejmuję decyzję inwestycyjną i wpłacam do Diamond Certainty pieniądze, które ciężko zarobiłem. Co mam z tym zrobić? Co będę z tego miał?

Dr Luboš Říha: Najważniejsze jest to, że możesz zdecydować o miesięcznej wpłacie rozpoczętej już od 60 USD. Ale jeśli zechcesz przeznaczyć na to więcej, możesz pomnożyć wkład i wystartować od 120, 180, 240 albo 600 nawet do 6 000 USD. Wszystko zależy od Ciebie. Za wpłacone pieniądze możesz w każdej chwili wybrać i odebrać dowolny, diamentowy produkt z naszego sklepu, z naszego salonu, z naszej oferty… Jeśli wybierzesz coś droższego, wykorzystasz zaoszczędzone pieniądze jako kredyt i zapłacisz tylko za saldo. Dodatkowo, co miesiąc dodajemy 10% bonusu od biżuterii do już zaoszczędzonych przez Ciebie pieniędzy.

Jeśli będziesz chciał, możesz pieniądze oszczędzać dalej. Jeżeli będziesz robił regularne wpłaty co miesiąc, będziesz częścią naszego programu lojalnościowego, który zapewni Ci udział w naszym zysku. Oznacza to, że ​​będziesz miał specjalną Premię Lojalnościową, która miesięcznie stopniowo będzie się zwiększała do 10 razy. Jeśli wpłacisz co miesiąc 60 USD, Twoja Premia Lojalnościowa wyniesie do 600 USD. Jeśli zapłacisz 120, 180, 240 czy 600 USD, Twoja Premia Lojalnościowa wyniesie do 1 200, 1 800, 2 400, 6 000 000 USD miesięcznie. Wszystkie szczegóły możesz znaleźć na naszej stronie internetowej – jak to działa, w jaki sposób funkcjonuje formuła do obliczania Premii Lojalnościowej.

Jeśli będziesz aktywny, Twoja Premia Lojalnościowa będzie rosła znacznie szybciej, a Ty będziesz miał premię za każde polecenie w wysokości 5% miesięcznie od każdego klienta osobistego lub zdobytego za pomocą internetu. Ta liczba jest nieograniczona. To czy będziesz miał tylko trzech klientów lub dziesiątki albo setki – zależy tylko od Ciebie.

Mamy jeszcze dodatkowe bonusy. Ciekawy jest np. Bonus Wakacyjny, który daje ludziom darmowe wakacje z diamentami lub zasiłek na wakacje z diamentem w naszej firmie. Organizujemy te wycieczki dwa, trzy razy w roku. Kolejne bonusy to diamentowe i królewskie premie, które już przynoszą ludziom absolutną finansową wolność.

Jaka jest obecnie sytuacja „przemysłu diamentowego” na świecie? Jak to wygląda w kontekście rynku nieruchomości czy inwestowania w złoto?

Dr Luboš Říha: Rynek diamentów na świecie jest bardzo stabilny, co oznacza bardzo dobre warunki dla wszelkich decyzji inwestycyjnych, skierowanych w tym kierunku. Trzeba pamiętać, że źródło diamentów jest wyczerpywalne, każdego roku jest ich coraz mniej. Jednak cena za diamenty zmienia się maksymalnie 2-3 razy w roku, więc w porównaniu ze złotem, gdzie ceny zmieniają się co minutę i dynamicznie rosną w górę i w dół, diamenty są bardzo stabilnymi i konserwatywnymi narzędziami inwestycyjnymi. W dłuższej perspektywie czasu tylko się zwiększają.

Jakie macie plany na najbliższą przyszłość?

Dr Luboš Říha: Nasz projekt jest wyjątkowy, gdyż nie ingeruje w funkcjonowanie istniejących biznesów i nie wymaga wyłączności. Inaczej mówiąc pragniemy, aby każda osoba, która uwielbia diamenty, diamentową biżuterię i pasywny dochód, mogła to wszystko z nami zbudować. Aby każdy mógł zainicjować i zbudować swoją prywatną, diamentową pewność – Diamond Certainty.

A czego konkretnie oczekuje pan od polskiego rynku i samych Polaków?

Dr Luboš Říha: Polska jest bardzo wyjątkowym krajem do prowadzenia biznesu MLM. Głównie z trzech powodów – po pierwsze żyją tu wyjątkowi ludzie, spragnieni sukcesu i odważni w dążeniu do wyznaczonego celu. Są bardzo przedsiębiorczy. Po drugie obserwujemy znaczny wzrost zamożności społeczeństwa polskiego i ciągłe poszukiwanie nowych sposobów jego budowania. Po trzecie, tak jak na całym świecie, tak i w Polsce mamy do czynienia z eksplozją social mediów. Wszystkie te trzy czynniki doskonale pasują do energii, wartości i strategii naszej firmy.

Dr Luboš ŘíhaDr Luboš Říha

Jakie trzy problemy, dylematy i wyzwania rozwiązuje pana system?

Dr Luboš Říha: Najważniejsze jest to, że tutaj nikt nie może stracić pieniędzy, ponieważ pieniądze każdego inwestora są wspierane przez diamenty i biżuterię naszej firmy, która funkcjonuje na rynku już prawie 15 lat. Kolejną ważną kwestią jest to, że pomimo pasywności, masz pewien udział w obrotach firmy poprzez naszą Premię Lojalnościową. No i dużą zaletą Diamond Certainty jest nasza platforma, która każdemu pozwala rozszerzyć ten projekt poprzez system ON LINE na całym świecie. Globalnie.

Czy posiada pan dokładne instrukcje, jak poruszać się po tym procesie?

Dr Luboš Říha: Możesz sprawdzić nasz portal, na którym znajduje się więcej informacji o całym procesie budowania tego biznesu – www.diamondcertainty.com. Więcej informacji o firmie znajdziesz na www.dicholding.com, na kanale YouTube Diamond Certainty i Instagramie, również mamy polską stronę FB i grupę Whatsapp dla naszego polskiego współpracownika, gdzie można go zapytać o wszystko. DIC zapewnia również wszelkie seminaria, webinaria online, newslettery, wiele cennych wskazówek znajduje się również w strefie klienta.

Czy podczas procesu budowania biznesu zapewniacie osobistą opiekę i wsparcie dla swoich współpracowników?

Dr Luboš Říha: Tak, oczywiście, to bardzo ważna część sukcesu naszych członków i wreszcie całego naszego projektu. Oprócz webinariów i edukacji on-line planujemy również organizować fizyczne spotkania i seminaria w na terenie Polski.

Dziękuję za rozmowę.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: www.wearediamonds.club

Mogą Cię również zainteresować