DLG/NORVIA/ANNY REY MONACO. Rozmowy o MLM

przez Maciej Maciejewski
5312 odsłony

Waldemar Warzecha i Jolanta Sokołowska wybrali nową firmę MLM. To biznes o wielkiej renomie, z tradycjami, przede wszystkim posiadający w ofercie bardzo dobre produkty. Produkty, które ze względu na swoje badania kliniczne i zaskakujące efekty implikowania, powoli stają się na świecie hitem.

Jolanta Sokołowska & Waldemar WarzechaJolanta Sokołowska & Waldemar Warzecha

Przypomnijmy… Waldemar Warzecha to ikona sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Menadżer i sprzedawca światowej sławy, który w swojej 40-letniej karierze zarobił w systemie MLM wiele milionów euro. Dziś Waldemar i jego życiowa partnerka Jolanta są marketingowymi deweloperami, potrafiącymi rozwinąć nieznany biznes praktycznie od zerowej firemki do generującego co tydzień wielomilionowe obroty potężnego podmiotu gospodarczego.

W dość kontrowersyjnym wywiadzie udzielonym nam kilka tygodni temu Waldemar przyznał, że będą zmieniali firmę („Waldemar Warzecha. Mistrz i ikona polskiego systemu MLM”). Niedawno podczas wizyty na Śląsku spotkaliśmy się z nim i Jolantą Sokołowską, aby sprawdzić czy podjęli już konkretną decyzję.

Okazało się, że po żmudnych weryfikacjach, wielu rozmowach i przede wszystkim kilku miesiącach prób licznych produktów, wybrali do współpracy nieznaną jeszcze w Polsce firmę DLG WORLD. Jak się okazało, ten network marketing zaczyna robić na świecie istną furorę za sprawą produktów odchudzających NORVIA, które – jak zapewnili nas rozmówcy, a potem sam producent – będą niebawem wielkim szlagierem w dziedzinie health & wellness za sprawą niewiarygodnych efektów osiąganych przez konsumentów nawet bez dodatkowego wysiłku fizycznego. Posłuchajcie:

NORVIA to kompleksowe odżywianie organizmu, idealnie opracowana żywność funkcjonalna dostarczająca klinicznie skomponowane składniki potrzebne do odżywiania komórkowego całego organizmu w celu jego właściwego funkcjonowania. Prawdopodobnie jest najbardziej przebadanym medycznie i klinicznie produktem VLCD, w którego badania zainwestowano ponad 100 milionów euro na przestrzeni ostatnich 35 lat. Więcej informacji pod www.norviahealth.com

Rewolucyjny produkt NORVIARewolucyjny produkt NORVIA

Firma DLG WORLD posiada również w swojej ofercie doskonałe kosmetyki od ustabilizowanej na rynku południowo-europejskim przez ostatnie 51 lat ekskluzywnej marki ANNY REY MONACO z grupą wiernych klientów. To ekskluzywne produkty za bardzo dostępna cenę…

Kosmetyki Anny Rey MonacoKosmetyki Anny Rey Monaco

Tak więc za sprawą Jolanty i Waldemara biznes DLG WORLD rozpoczyna ekspansję na teren Polski. Decydując się na współpracę z nimi możesz osiągnąć tylko i wyłącznie dwie rzeczy – zdrowie i bogactwo. Stać Cię na to, żeby tego nie zrobić? Wątpię…

Kontakt:

Jolanta Sokołowska

tel.: +48 501 050 504

Facebook: www.facebook.com/profile

Mogą Cię również zainteresować