"E-mail marketing w sklepie internetowym" to pierwsza na polskim rynku tak obszerna publikacja na temat e-mail marketingu dla e-sprzedawców. Na blisko 150 stronach przedstawione zostały podstawowe zagadnienia oraz praktyczne przykłady wykorzystania e-mail marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów. Dzięki temu lektura książki nie tylko wprowadzi czytelnika w świat e-mail marketingu, ale również umożliwi poznanie sposobów prowadzenia zaawansowanych kampanii z wykorzystaniem wiadomości e-mail.

Książka dedykowana jest zarówno e-przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii e-mail marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności obecnych działań. Autorami książki są eksperci e-mail marketingu z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług e-mail marketingowych oraz doświadczeni e-przedsiębiorcy z najpopularniejszego serwisu o e-commerce w naszym kraju – eKomercyjnie.pl.

Z lektury publikacji można dowiedzieć się m.in. jak:

  • planować kreację newslettera;
  • budować bazę odbiorców;
  • przeprowadzać segmentację bazy adresowej;
  • integrować kampanie e-mail marketingowe z social media;
  • reaktywować porzucone koszyki w e-sklepie;
  • dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów;
  • sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową;
  • wypełnić prawne obowiązki wobec GIODO;
  • zintegrować wiadomości triggerowane ze strategią marketingową i sprzedażową e-sklepu.

Ebook w promocji kosztuje jedyne 19,99 zł i jest dostępny w najpopularniejszych formatach charakterystycznych dla publikacji internetowych: PDF, ePub i Mobi. Całość jest dostępna w księgarni serwisu eKomercyjnie.pl: http://sklep.ekomercyjnie.pl/