Magazyn „Glamour” w konkursie Glammies 2017 nagrodził działający w systemie MLM koncern Amway i jego produkty kosmetyczne – Artistry Signature oraz Artistry Flora Chic. W związku z tym firma otrzymała stosowny certyfikat i logo konkursu, które będziemy mogła teraz wykorzystywać w różnych formach promocji. W ramach skutecznego PR sukces ten pomógł upiec dwie pieczenie na jednym ruszcie, gdyż ponadto ciekawe informacje na ten temat będą teraz także publikowane na łamach prestiżowego magazynu „Glamour”.

Cieszy fakt, że w tak znanym konkursie uhonorowano przedstawiciela systemu network marketing i sprzedaż bezpośrednia. Magazyn „Glamour” od 3 lat jest organizatorem konkursu o nazwie GLAMOUR GLAMMIES. Jego formuła polega na tym, że redakcja proponuje swoim czytelniczkom i internautkom nowości kosmetyczne z ostatniego roku, a one mają możliwość wyboru tych najlepszych. W plebiscycie wyróżniane są kosmetyki, które sprawdzają się w życiu codziennym – dobrej jakości, praktyczne, lubiane i warte swojej ceny. W tym roku w konkursie wzięło udział ponad 3 tysiące produktów.