Kannaway jest jednym z pierwszych na świecie podmiotów, które wprowadziły w system MLM produkty oparte na bazie oleju konopnego CBD. Rozszerzając swoje wpływy na Europę firma planuje poszerzenie swojej oferty produktowej o dodatkowe, nowe wyroby.

– Biorąc pod uwagę obecny, dynamicznie rozwijający się na terenie Europy rynek CBD, pragniemy wykorzystać ogromną szansę na rozwój naszej firmy na arenie międzynarodowej – powiedział Blake Schroeder, prezes Kannaway. – Ekspansję zaczynamy tym wydarzeniem z okazji wielkiego otwarcia rynku europejskiego. Cieszymy się, że możemy wprowadzić nasze produkty na ten rozwijający się kontynent, dzięki czemu jednocześnie rozbudujemy nasze zespoły ambasadorów marki – dodał.

Według Prohibition Partners – brytyjskiej firmy konsultingowej zajmującej się konopiami indyjskimi, CBD w Europie już jest dynamicznie rozwijającym się rynkiem, a przy prognozowanym wzroście dochodów z tego sektora do 135 miliardów dolarów do 2028 roku, jest o co walczyć. W praskim wydarzeniu uczestniczył ekspert z branży konopi indyjskich, dr Stuart Titus, dyrektor generalny koncernu Medical Marijuana Inc.

– To wydarzenie jest dla nas wielką szansą, dlatego zdecydowaliśmy się oficjalnie świętować nasze wejście na rynek europejski – powiedział Alex Grapov, wiceprezes Kannaway. – Nasza firma rozumie, że zwiększenie dostępu do wielu korzyści zdrowotnych wynikających ze stosowania CBD to nie tylko sprawa amerykańska. To jest sprawa globalna, na której teraz mocno się koncentrujemy. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby krajów – dodał Grapov.

Czy buńczuczne hasła o podboju Europy będą się wiązały z profesjonalnym startem tego biznesu MLM na terenie Polski i zainicjowaniem w naszym kraju oddziału Kananway tak, aby nasi rodacy – jak przystało na XXI wiek – mogli podpisywać umowy o współpracy z podmiotem polskim? Pożyjemy, zobaczymy. Jak na razie takiej możliwości nie ma.