– Działalność Nu Skin w Ameryce Łacińskiej osiągnęła niesamowity wzrost w ciągu ostatniego roku, ponieważ nasze produkty i możliwości biznesowe poprawiają jakość życia w całym regionie – powiedział Tyler Whitehead. – Peru to ugruntowany rynek sprzedaży bezpośredniej, a my zauważyliśmy wielkie oczekiwania ze strony potencjalnych klientów i liderów sprzedaży. Zobowiązujemy się inwestować w Peru jako nowy rynek i jesteśmy pewni sukcesu – dodał.

Oficjalne działania Nu Skin w Peru rozpoczną się 7 marca 2019 r. a zainauguruje je wielkie wydarzenie otwierające ten rynek MLM w Limie. Firma zaoferuje tam na starcie wybór swoich najpopularniejszych produktów do pielęgnacji osobistej, ale planuje wprowadzanie dodatkowych produktów w kolejnych miesiącach.

– Od 35 lat firma Nu Skin rozrasta się na całym świecie, dostarczając swoim klientom innowacyjne produkty głęboko zakorzenione w nauce i technologii oraz budując silne partnerstwo z naszymi liderami sprzedaży, aby pomóc im odnieść sukces dzięki wszelkim możliwościom biznesowym, jakie im dajemy – powiedział Ryan Napierski. – Dostarczanie naszych mocnych produktów i alternatywy zarobkowej dla mieszkańców Peru to ostatni kamień milowy w naszych inicjatywach rozwojowych i ekscytujący nowy rozdział globalnych działań Nu Skin – dodał prezes.