…Cruellę De Mon, Freda i Wilmę Flinstonów, a nawet najprawdziwszego avatara! Nikt nie chciał przegapić kolejnego Międzynarodowego Szkolenia Motywacyjnego FM GROUP. I nic dziwnego, bo podczas niepowtarzalnego „FMdreamWorld” nie brakowało atrakcji i niespodzianek. Największą z nich była próba ustanowienia Światowego Rekordu Guinessa w używaniu perfum, w wyniku czego nad całym Wrocławiem unosił się zapach perfum FM 06. To był dzień pełen wrażeń!
W tegorocznym szkoleniu, które tym razem było inspirowane światem filmowym, udział wzięło blisko 2,5 tysiąca partnerów biznesowych MLM z całego świata. Jak co roku, spotkanie rozpoczęła widowiskowa parada Mercedesów, w której uczestniczyło ponad stu laureatów programu motywacyjnego „Mercedesem po sukces”. Reprezentacyjna kawalkada aut przejechała ulicami Wrocławia, wzbudzając ogromne zainteresowanie wśród kierowców i przechodniów.
Część oficjalną otworzyli aktorzy Teatru Muzycznego „Capitol”, którzy żywiołowo zaprezentowali fragment popularnego musicalu „Hair”. Po występie artystów na scenie pojawili się Katarzyna i Artur Trawińscy wraz z córkami. Gospodarze powitali wszystkich przybyłych gości oraz podziękowali partnerom biznesowym za zaangażowanie i pasję wkładaną w rozwój FM GROUP na całym świecie. Katarzyna Trawińska gorąco zachęciła publiczność do licznego udziału w próbie ustanowienia Światowego Rekordu Guinessa w używaniu perfum, co sprawiło, że już kilka godzin później wszyscy uczestnicy spotkania stawili się tłumnie w wyznaczonym miejscu, żeby razem, jako wielka, międzynarodowa drużyna FM GROUP, podjąć to wyzwanie.
Spośród wszystkich gwiazd, które przybyły tego dnia do Wrocławia, jedna świeciła wyjątkowym blaskiem… Spotkanie było idealną okazją do tego, żeby na międzynarodowym forum uhonorować Irenę Oliver z Wielkiej Brytanii, której jako pierwszej na świecie udało się uzyskać poziom efektywności z III planu marketingowego i zostać jaspisową gwiazdą. Artur Trawiński pogratulował liderce tak wielkiego sukcesu, wręczając jej statuetkę jaspisowej gwiazdy oraz specjalną kartę przywilejów. Zaraz po tym głos zabrała sama Irena Oliver, której pełne ekspresji przemówienie wywołało burzę oklasków. Po tym wystąpieniu nikt nie miał wątpliwości, że jej sukces nie jest przypadkowy.
Artur Trawiński zaprosił na scenę jeszcze jedną wyjątkową osobę – Agustinusa Halim, amarantową orchideę z Indonezji. Żeby uczestniczyć w evencie, lider wraz ze swoim zespołem pokonał tysiące kilometrów. Trudno o lepszy dowód na wysoki poziom motywacji wśród partnerów niznesowych FM GROUP. Następnie Karol Batóg podsumował 5 lat istnienia FM GROUP Mobile. Zdradził również, jakie nowości w ofercie czekają na polskich partnerów.
Wreszcie nadeszła pora na stałą część każdego wrocławskiego Międzynarodowego Szkolenia Motywacyjnego, czyli nagrodzenie laureatów programu motywacyjnego „Mercedesem po sukces”. Tym razem nowymi Mercedesami z Pól Marsowych odjechało aż 13 liderów: Stanisława Pieciułko (Mercedes-Benz Klasy S), Andrzej Wyszyński (Mercedes-Benz Klasy S), Krystyna Stanek (Mercedes-Benz Klasy CLA), Krzysztof Pauch (Mercedes-Benz Klasy A), Agnieszka Grygierzec (Mercedes-Benz Klasy A), Tomasz Kochanowski (Mercedes-Benz Klasy A), Tomasz Kowalczyk (Mercedes-Benz Klasy A), Daniel Malinowski (Mercedes-Benz Klasy A), Karina Pytel-Korga (Mercedes-Benz Klasy A), Sebastian Rębisz (Mercedes-Benz Klasy A), Halina Szyszko (Mercedes-Benz Klasy A), Adrian Targoński (Mercedes-Benz Klasy A) i Konrad Wisz (Mercedes-Benz Klasy A).
Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się stanowiska szkoleniowe i konsultacyjne. Osoby budujące ten biznes niezwykle chętnie pogłębiały swoją wiedzę na temat programów motywacyjnych, uczestniczyły w grach szkoleniowych oraz konsultacjach z planu marketingowego. Jak zawsze długie kolejki pań ustawiały się przy stanowiskach make-up, żeby oddać się w ręce wizażystek FM GROUP. Hitem okazał się „Bar perfumeryjny”, w którym można było wypróbować wszystkie rodzaje perfum dostępne w ofercie firmy. Wszyscy byli wprost zachwyceni tym pomysłem, o czym świadczył ogromny ruch panujący w barze aż do samego wieczora. Równie tłoczno było w Strefie Aurile, gdzie goście z całego świata mogli wypróbować wszystkie rodzaje herbat Aurile. W punkcie informacyjnym fundacji Golden Tulip można było z kolei dowiedzieć się o aktualnie prowadzonych projektach pomocowych, zaś przy stanowisku FM GROUP Mobile – zapoznać z najnowszą ofertą telekomunikacyjną.
Tegoroczne szkolenie zorganizowane przez ten marketing sieciowy obfitowało w różnego rodzaju konkursy. Jury, w którym zasiedli Katarzyna i Artur Trawińscy, Irena Oliver oraz diamentowe orchidee z całego świata, miało naprawdę niełatwe zadanie w wyłanianiu laureatów. W konkursie „FM GROUP w przebraniu” wystartowało aż kilkaset osób z różnych krajów. Wszyscy mieli niepowtarzalną okazję zaprezentować się na profesjonalnym wybiegu. Partnerzy biznesowi udowodnili, że nie brakuje im fantazji i kreatywności. Bezkonkurencyjny w kategorii oddziałowej okazali się goście z Litwy, którzy perfekcyjnie ucharakteryzowali się na filmową rodzinę Adamsów. W kategorii „Najbardziej oryginalna stylizacja filmowa” zwyciężył Dariusz Dziuba z Polski jako pirat z Karaibów, zaś Krzysztof Mieloch z Wielkiej Brytanii zdobył nagrodę w kategorii „Najlepsza stylizacja indywidualna” za postać z „Gwiezdnych Wojen”. Nikt nie miał wątpliwości, że w kategorii „Najlepsza charakteryzacja kosmetykami FM GROUP MAKE UP” wygra Louise Clifton z Wielkiej Brytanii. Jej stylizacja na główną bohaterkę filmu „Avatar” zrobiła ogromne wrażenie zarówno na publiczności, jak i na jurorach.
Przez kilka tygodni można było zgłaszać filmy do konkursu „Mój film o FM GROUP”. Największe uznanie zdobyło dzieło autorstwa Pavla Spasova z Bułgarii, które widzowie nagrodzili najgorętszymi oklaskami. W konkursie „5 kroków do sukcesu”, który został ogłoszony z okazji 5 urodzin FM GROUP Mobile, zwyciężył Maciej Cielątkowski. Laureat w nagrodę otrzymał iPhone’a 5s.
Po konkursowych emocjach nadszedł czas na najsłodszą część szkolenia, czyli muffinkowy tort dobrych życzeń. Przez cały dzień na specjalnych karteczkach każdy mógł wpisać życzenia z okazji 10 lat FM GROUP. Później wszystkie karteczki z życzeniami znalazły się w lukrowanych babeczkach, tworzących imponujący tort.
Na zakończenie wystąpił zespół Ricchi e poveri, znany z takich przebojów jak „Acapullco” i „Mamma Maria”. Zwieńczeniem spotkania był spektakularny pokaz sztucznych ogni. (Foto: www.pospieszni.pl)