GetResponse i PayU łączą siły

przez Przemysław Dębski

Dobra wiadomość dla korzystających z email marketingu. GetResponse – polska, kompleksowa platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym na rynku od 2006 roku.

GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw tak, aby mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w internecie.

– Dzięki temu partnerstwu pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu – mówi Aleksandra Korczyńska, dyrektor marketingu w GetResponse.

GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU, umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w internecie bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych narzędzi marketingowych. W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów tak, aby rozwój własnego e-commerce był jeszcze prostszy.

– Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce – mówi Marta Siekierska, demand generation manager w PayU.

PayU to najczęściej wybierany system płatności internetowych w Polsce, cieszący się także najwyższym zaufaniem wśród e-konsumentów (raport E-commerce w Polsce 2019, Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej). Wśród ponad 300 wygodnych i bezpiecznych metod płatności oferowanych przez PayU w Polsce są: karty kredytowe i debetowe, szybkie przelewy elektroniczne (tzw. pay by linki), raty 100% online, płatności odroczone, płatności cykliczne, portfele elektroniczne Apple Pay i Google Pay, a także BLIK i płatności jednym kliknięciem. Za pośrednictwem PayU sklepy internetowe rozwijające sprzedaż transgraniczną i posiadające zagranicznych klientów mogą realizować płatności w lokalnych walutach bez konieczności zakładania i utrzymywania rachunków walutowych.

GetResponse to kompleksowa platforma do marketingu, z której korzystają klienci ze 183 krajów na całym świecie. W ramach platformy klienci mogą budować kampanie emailowe, tworzyć landing pages, automatyzować działania marketingowe, a nawet zbudować własny sklep internetowy i zoptymalizować lejek sprzedażowy.

Mogą Cię również zainteresować