Książka „Biznesowe inspiracje Polek na świecie” jest zbiorem inspirujących, niepowtarzalnych lekcji przedsiębiorczości udzielanych przez kobiety, które odniosły sukces w biznesie.

W Światowy Dzień Przedsiębiorczości – 17 listopada 2014 roku, polskie bizneswomen z ponad 20 krajów świata spotkały się w Warszawie, aby razem świętować i inspirować inne kobiety do walki o sukces i podejmowania działań biznesowych. Gala, połączona z premierą wydanej po polsku i angielsku książki „Biznesowe inspiracje Polek na świecie”, była jednym z wielu wydarzeń mających na celu promocję przedsiębiorczości wśród płci pięknej. Podczas gali 20 dynamicznych Polek odebrało statuetki Ambasadora Przedsiębiorczości Kobiet 2017. Wśród nich była Katarzyna Trawińska, która została wyróżniona za stworzenie własnej marki perfum i kosmetyków do wnętrz Prouvé dystrybuowanej w systemie MLM oraz ogólnie za działalność społeczną na rzecz kobiet.

Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet (Women’s Entrepreneurship Day) to ruch społeczny zapoczątkowany w 2014 roku przez Wendy Diamond, pomysłodawczynię i świa­towego Ambasadora Przedsiębiorczości Kobiet z Nowego Jorku. Stworzona przez Diamond inicjatywa to nie tylko jeden dzień w roku, ale światowy ruch społeczny promujący przedsiębiorczość wśród pań, mający na celu wsparcie oraz wzmocnienie pozycji przedsiębiorczych kobiet.

– Chcę pokazać Polkom, że międzynarodowy sukces w biznesie jest w zasięgu ich możliwości, że ciężka praca, wytrwałość i pasja gwarantują osiągnięcie celu – mówi Katarzyna Trawińska. – Pragnę inspirować inne kobiety do brania życia we własne ręce, podejmowania inicjatywy i walki o samorealizację, ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że nic nie daje takiej satysfakcji, jak praca na własny rachunek – dodała.

Perfumy dla kobiet i mężczyzn produkowane z oryginalnych francuskich olejków zapachowych oraz pachnące kosmetyki do domu i środki czystości, które ma w swojej ofercie network marketing o nazwie Prouvé, to jej autorski pomysł. Produkty Prouvé zachwycają nie tylko pięknym zapachem, ale również eleganckimi opakowaniami. Minimalistyczne flakony perfum i jasne, czyste opakowania chemii gospodarczej z ręcznie wykonanym rysunkiem to małe dzieła sztuki. Do tego są skuteczne, bezpieczne (posiadają m.in. atesty PZH) i – zdaniem klientów – przyjemnie się je stosuje.

Katarzyna Trawińska, poza pracą zawodową i rozwijaniem Prouvé, wspiera również inicjatywy służące promocji przedsiębiorczości wśród kobiet. Współpracuje m.in. z Klubem Kobiet Przedsiębiorczych, uczestniczy w spotkaniach „Kobieta w biznesie”, udziela się w prasie branżowej. Wspiera kobiety w biznesie i życiu prywatnym, biorąc udział m.in. w ogólnopolskiej kampanii promującej zdrowie intymne kobiet „Piękna, bo Zdrowa”. – Jest to dla mnie bardzo ważny element biznesu, dlatego w przyszłości z całą pewnością będę kontynuować tego rodzaju działania – zapewnia Katarzyna Trawińska.