Kawy funkcjonalne Aurile FM GROUP nagrodzone Srebrnym Laurem Konsumenta 2014

przez Marek Wyrzychowski

Marka Aurile znalazła się na II miejscu w dziesiątej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2014” w kategorii: „Kawy funkcjonalne”. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznawane na podstawie głosów klientów.

Aurile to nowa marka w ofercie działającej w systmie MLM firmy FM GROUP, która powstała z połączenia idei wellness ze zdrową, funkcjonalną żywnością. Do rodziny kaw funkcjonalnych Aurile zaliczają się cztery brandy: Aurile Focus, Aurile Antioxidant, Aurile Energy i Aurile Metabolism. Dzięki wyjątkowemu połączeniu składników mineralnych i aktywnych, każda z nich ma inne działanie i właściwości.

Aurile Focus została stworzona z myślą o osobach, które maja problemy z koncentracją, guarana i tauryna zawarte w Aurile Energy dodają energii, ekstrakty z jagód acai i green mate wchodzące w skład Aurile Antioxidant, pomagają w walce z wolnymi rodnikami, zaś Aurile Metbolism jest przeznaczona dla tych, którzy chcą poprawić swoją przemianę materii.

ReklamaReklama

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. W ogólnopolskim sondażu wyłaniane są najpopularniejsze produkty i usługi w swoich grupach, odzwierciedlając tendencje występujące na rynku. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są więc tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta i unikalną formą rekomendacji. W 2014 roku istniejąca od października 2013 roku marka Aurile zdobyła 28% głosów wśród kaw funkcjonalnych, zajmując w konkursie drugą pozycję.

FM GROUP po raz trzeci pojawiło się w tym plebiscycie. Dotychczas firma zdobywała tytuł „Laur Klienta – Odkrycie Roku” (2011). Natomiast firma FM GROUP World została uhonorowana w kategorii: „Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym”, a w 2013 roku wyróżnienie to zdobyła chemia gospodarcza FM GROUP FOR HOME. 

Mogą Cię również zainteresować