Klub TOP Smakoszy MLM

przez Piotr Hoffmann

Takie sprawy na prywatnym ranczo Bohdana Smolenia jeszcze nigdy nie miały miejsca. Prawdziwi kowboje, konie, muzyka rodem z westernów, country tańce i pieczone prosię. A wszystko za sprawą ponad setki osób z różnych firm MLM, którzy w ten sposób zbierali pieniądze na chore dzieci.

ee

Klub TOP Smakoszy MLM to akcja zainicjowana przez Piotra Wajszczaka, a wszystko, o dziwo, udało mu się przedsięwziąć dzięki prowadzonemu na temat MLM blogowi. W pierwszym spotkaniu klubu wzięliśmy udział 22 maja br. w Baranówku pod Poznaniem, na prywatnym ranczo Bohdana Smolenia. Ten znany wszystkim kabareciarz i aktor prowadzi tam fundację „Stworzenia Pana Smolenia”, która zajmuje się rehabilitacją chorych dzieci poprzez hipoterapię.

Podstawowym celem przedsięwzięcia jest więc zorganizowanie aukcji charytatywnych i zebranie środków niezbędnych na bieżące, bardzo kosztowne utrzymanie fundacji, ale również – co stanowczo podkreśla Wajszczak, klub skupi się na organizowaniu imprez plenerowych, podczas których networkerzy z różnych firm MLM będą się świetnie bawić. Według uczestników pierwszego spotkania jest to również bardzo dobry pomysł na integrację środowiska MLM i promowanie marketingu sieciowego na zewnątrz – do społeczeństwa. Redakcja „Network Magazynu” zawsze ceni takie pomysły i jako GRUPA MLM objęliśmy imprezę patronatem medialnym oraz merytorycznym.

W imprezie wzięło udział ponad 100 niezależnych dystrybutorów z różnych firm MLM. Grupa networkerów z firmy Colway przyleciała nawet prosto z podróży po USA. Wiele osób przyjechało pomimo faktu, że powódź zalała im domostwa. Najpierw wszystkich gości powitali Piotr Wajszczak i Maciej Maciejewski – redaktor naczelny „Network Magazynu”. Po krótkiej przerwie, przy muzyce ze znanego westernu wjechał do namiotu na koniu Maciejewski, aby prosto z grzbietu wygłosić krótkie przemówienie, w trakcie którego m.in., jak sam powiedział, „popełnił lekką prywatę” i korzystając z okazji, że tego dnia obchodzili z żoną 10 rocznicę małżeństwa, poprosił ją uroczyście, ponownie, o rękę. Prośba została przyjęta.

Po kowbojskim występie naczelnego „NM” miał miejsce wykład Macieja „Mediafuna” Budzicha, Blogera, jednego z najlepszych w Polsce specjalistów od nowych mediów. Maciej oczarował wszystkich gości swoimi opowieściami i wiedzą o blogach, mikroblogach, portalach społecznościowych, budowaniu marki i wizerunku w internecie, a o klasie jego krótkiej prelekcji niech świadczy fakt, że co najmniej przez godzinę po jej zakończeniu nie mógł się otrząsnąć w kuluarach od ilości zadawanych pytań.

Następnie mikrofon na swoje 10 minut otrzymali przedstawiciele różnych biznesów MLM, którzy m.in. ufundowali nagrody rzeczowe na specjalne przygotowaną loterię. W ten sposób o swoich przedsięwzięciach kolejno mówili: Artur Kocik i Janusz Kempiński z Winalite Polska, Monika Woźniak z Yaan Ver, Piotr Wojtyna z Forever Living Products, Jarosław Zych z Colway, Leszek Przygodzki z NFD, Jarosław Jodko z Aktio, Elżbieta Kowalik z MyEco Life, Dariusz Respondek z FM GROUP, Marta Stasicka z Akuny i Małgorzata Niemykowska z Mary Kay Cosmetics.

Wreszcie przyszedł czas na loterię i aukcję. Organizator zgromadził od uczestników-sponsorów mnóstwo fantastycznych produktów, dzięki czemu każdy coś wygrał, a zebrane w ten sposób pieniądze zasiliły kasę fundacji Bohdana Smolenia. Natomiast wszystkich zaskoczyło to, co wydarzyło się podczas aukcji. Otóż jeden egzemplarz wydania specjalnego „Network Magazynu” – „Almanach Marketingu Sieciowego”, na którym podpisy złożyli wcześniej wszyscy uczestnicy spotkania, został wylicytowany za 2600 PLN!!! Człowiekiem, który zaoferował taką kwotę, wylicytował to niepowtarzalne wydawnictwo i zasilił kasę fundacji w jakże szczytnym celu okazał się Bartosz Wolak z Colway.

Po aukcji i wspólnym, pamiątkowym zdjęciu, jeszcze przez kilka godzin trwały hulanki i swawole przy muzyce niesamowitego Ryszarda Pokory. Po tym historycznym, pierwszym spotkaniu, całą akcję podsumował w rozmowie z nami Piotr Wajszczak w taki oto sposób:

– Impreza była przednia i wszyscy bawili się świetnie. Wykupiony komplet miejsc mówi sam za siebie. Myślę, że cel pierwszej imprezy został osiągnięty, pokazaliśmy wszem i wobec, że pod jednym dachem mogą się spotkać ludzie reprezentujący przeróżne, na co dzień konkurujące ze sobą firmy MLM. Co ważne, mogą nie tylko się dobrze bawić, ale także wytwarzać razem dużo dobrej energii dla całej branży. Co mnie osobiście bardzo cieszy, byli i starzy wyjadacze i ludzie, którzy zaczęli dopiero działalność w network marketingu. Chciałem w imieniu fundacji podziękować wszystkim za hojne wsparcie. Udało nam się zebrać kwotę 7642,49 zł – to wielki kawał forsy dla fundacji, potrzebującej rocznie około 150 tys. zł na przeżycie. Wielki szacun dla Bartosza Wolaka z Colway, który wylicytował Almanach MLM. Dziękuję także sponsorom nagród, firmom: Akuna, Colway, Natalii i Pawłowi Samarcom z Dr. Nony, Leszkowi Przygodzkiemu oraz agencji Winalite w Polsce. Podziękowania dla Pana Damiana i jego żony za przepyszny chleb, którym zajadał się cały namiot. Podziękowania dla Piotra Madeja i jego taty oraz przesympatycznej pani z cateringu za to, że było dużo, szybko i smacznie, a grochówka została skonsumowana w mgnieniu oka. Podziękowania dla Marcina, Moniki i Joasi z fundacji za pomoc w obsłudze imprezy. Podziękowania dla Pana Smolenia, że się dzielnie trzymał. Podziękowania dla rasowych kowbojów z Centrum Country & Western w Luboniu, którzy nas nieodpłatnie doposażyli w rekwizyty. I na koniec podziękowania dla mojej rodzicielki i Anny Tomali za pomoc przed imprezą i po niej!

Mogą Cię również zainteresować