Proszę wyobrazić sobie przepełniony ekscytacją tłum około sześciuset wspaniale prezentujących się garniturów i pięknych kobiet, stłoczony na kilkanaście minut przed planowanym rozpoczęciem, wprost u wejścia na salę konferencyjną, aby w samo południe panowie w osobach Emanuela Bierzy i Mariusza Klockowskiego mogli poprowadzić konferencję w godnym pozazdroszczenia, wodzirejskim stylu.

Jako pierwszy, otwierając konferencję, wystąpił Waldemar Smoliński, który w swoim przemówieniu rozwinął wizję tej nowej, działającej w systemie MLM firmy, wraz z nakreśleniem możliwości rozwoju, jakie daje nam uczestnictwo w projekcie Souvre. prezes Souvre Internationale podając konkretne fakty i informacje potwierdził, że partnerzy tego biznesu znajdują się w odpowiednim miejscu, aby stworzyć intratny system skierowany na sukces i to przez długie lata. Wszystkich, dla których te słowa brzmią tajemniczo, zachęcam do osobistego zweryfikowania tego stanowiska w przyszłości.

Następnie rozpoczął się panel starszych kierowników zespołu oraz dyrektorów okręgowych, które poprowadził dyrektor generalny Souvre Dariusz Holeniewski. Na zaproszonych do wzięcia udziału w panelach oczekiwały olśniewające czerwienią sofy, na których siedzący mogli pokrótce przedstawić siebie, swoje historie i własne doświadczenia, a tym samym stać się inspiracją dla pozostałych, którzy podobnie jak oni, obrali sobie za cel rozwój w firmie Souvre.

Wśród gości specjalnych zaproszonych na II Ogólnopolską Konferencję Souvre można wymienić panów: Macieja Maciejewskiego, Grzegorza Cieślika oraz Jacka Walkiewicza. Pierwszym prelegentem wśród wyżej wymienionych był redaktor naczelny „Network Magazynu” – Maciej Maciejewski. Istotą przemówienia było omówienie biznesu MLM i zestawienie go z piramidami finansowymi, których liczba niestety ciągle wzrasta. Stanowisko mówcy zostało nakreślone dosadnie, a siła wypowiedzi, przywołująca na myśl stalowy pręt, z pewnością pozwoli uczestnikom konferencji uniknąć w przyszłości niekorzystnych inwestycji.

Nie mniejszą wyrazistością odznaczyły się wystąpienia Grzegorza Cieślika i Jacka Walkiewicza. Jest rzeczą powszechnie wiadomą, że nie ma sprzedaży bez przedmiotu transakcji. Grzegorz Cieślik, trener rozwoju mentalnego i twórca holistycznego rozwoju osobowości, poza tym co oczywiste (i jak się okazało – nie najistotniejsze) uzmysłowił nam, że marketing skuteczna sprzedaż nie istnieją bez umiejętności słuchania oraz budowania relacji.

Z kolei Jacek Walkiewicz, psycholog i mentor, w wystąpieniu o tematyce „Pełna moc – Twoja siła jest w Tobie” ujął słuchaczy niezwykłą lekkością i plastycznością przekazu, subtelną, aczkolwiek celną wymową, okraszoną znakomitym poczuciem humoru, który stał się powodem entuzjastycznych reakcji pośród publiczności, co rusz ujawniających się pod postacią niekontrolowanych salw śmiechu i wielokrotnego oklaskiwania mówcy. Klasę prelegenta potwierdzają także liczne opinie kierujące uwagę na praktyczną wartość jego przesłania.

Czym jednak byłaby II Ogólnopolska Konferencja Souvre, gdyby wśród występujących zabrakło dyrektorów krajowych, takich jak Wojciech Piechociński i Mateusz Jeż oraz dyrektora generalnego Dariusza Holeniewskiego? Pierwszy z nich w charakterystycznie ekspresyjnym stylu wypowiedzi, roztoczył przed nami śmiałą wizję rozwoju naszego zespołu, która z pewnością ogromnie podniosła poziom motywacji uczestników tej konferencji. Kolejny, posiadając dar opowiadania o rzeczach logicznych i prostych, omówił tematykę umiejętnego podejmowania decyzji, skutkiem czego, ta zapominana sztuka z pewnością stanie się w naszej ekipie sukcesywnie praktykowana. Jako mówca zamykający konferencję wystąpił znany w sektorze MLM Dariusz Holeniewski, którego piorunujące przemówienie dotyczące efektywnego rozwijania biznesu przetoczyło się przez publiczność, pozostawiając niezaprzeczalnie mocny przekaz, który z pewnością znajdzie swoje przełożenie w przyszłych wynikach.

Pomimo, iż w kuluarach mówiło się o tym od dawna i doskonale zdawaliśmy sobie sprawę z faktu, że podczas konferencji oficjalnie zostanie nam zaprezentowana nowa gama produktowa perfum Souvre, to wkład i praca włożone w ten projekt przerosły nasze wszelkie oczekiwania. Zarówno perfumy kolekcji francuskiej jak i kontynentalnej, zachwycają nie tylko wspaniałymi i różnorodnymi zapachami, lecz także pięknym wykończeniem flakonów i opakowań, świadczącym o niezmiernej dbałości o szczegóły, wymagającym szczególnego uznania.

Warto także zaznaczyć, że podczas konferencji miało miejsce odebranie wielu wyróżnień przez ponad pięćdziesięciu laureatów, którzy w ramach za zdobyte w pierwszej połowie 2017 roku osiągnięcia, otrzymali nagrody oraz uścisk prezesa, dyrektorów krajowych i dyrektora generalnego.

Całość wydarzenia uświetnił występ artysty muzycznego Grzegorza Karnasa, znanego powszechnie pod pseudonimem Magnetig, który swoją niekonwencjonalnością i charyzmą uwiódł publiczność lśniącym grafitem skrzypiec. Przyjemność podziwiania zręczności i talentu została nam dana nie tylko podczas tej konferencji MLM ale także w trakcie przeznaczonej dla wszystkich uczestników (przypominam, że była to niebagatelna liczba sześciuset osób!) imprezy w UltraViolet Exclusive Club. Stałabym przed nie lada wyzwaniem dokonując próby scharakteryzowania tego, co miało miejsce po godzinie 21:00 przy urokliwej ulicy Sienkiewicza, w tętniącym życiem sercu Kielc. Z pomocą jednakże pospiesza mi Ludwig Wittgenstein i jego słynne: „O czym nie można mówić, o tym trzeba milczeć”.

Podsumowując w kilku słowach: aspekt organizacyjny konferencji osiągnął poziom perfekcji i najwyższy stopień profesjonalizmu. Prężność rozwoju firmy można dostrzec nie tylko w sposobie w jakim zdobywa polski rynek, lecz także rynki zagraniczne. Wydarzenie to ukazało, że zespół – skupiony wokół wspólnej wizji i celowi stanowi jedność, a projekt Souvre jest drogą skierowaną na sukces zarówno tych, którzy już posiadając doświadczenie mają możliwość rozwijania swojego biznesu, jak i pozostałych, dla których marketing sieciowy stanowi zupełną nowość.