źródło: Pixabayźródło: Pixabay

Zdobytą wiedzę wykorzystałem we własnych firmach. Po wprowadzeniu innowacji w interesie zaczęły się zmiany na lepsze. Spośród wielu pozycji na uwagę zasługują cztery książki, dzięki którym udało mi się zwiększyć sprzedaż.

Non Obvious, autor Rohit Bhargava. Książka, która nauczy biznesmena przewidywać trendy we własnej branży i opowie o najnowszych tendencjach na rynku. Przez cztery lata profesor marketingu Rohit Bhargava przewidywał nieoczywiste trendy zadając pytania, których nie zadawał nikt inny. Dlatego też z jego ekspertyz korzysta już wiele organizacji, łącznie z Intelem czy Bankiem Światowym. W swojej pracy opowiada o tym, jak zastosować „nieoczywiste myślenie”, aby przyniosło ono korzyść naszemu biznesowi. Autor przedstawia nowe trendy w takich kategoriach jak: „zachowanie konsumentów”, „mass-media i edukacja”, „marketing i sieci społecznościowe”, „technologie i design”, „ekonomia i biznes”. Jest to książka, która każdemu pomoże rozszerzyć horyzonty myślowe, określić dzisiejsze wzorce i tendencje przyszłości tak, aby widzieć to, czego nie widzą inni.

Zakupologia: prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy, autor Martin Lindstorm. Jest to książka o tym, co tak naprawdę przykuwa uwagę kupujących i zmusza ich do tego, by swoje ciężko zarobione pieniądze wydawać na rzeczy niepotrzebne i mało użyteczne. Zakupologia opowiada o sile oddziaływania brandu, potędze reklamy i jej wpływie na naszą podświadomość. Mówi o ograniczeniach i ostrzeżeniach, o podtekście seksualnym i wielu innych rzeczach, z którymi codziennie mamy do czynienia. Jako ciekawostkę można dodać, iż budżet przeznaczony na przeprowadzenie badań eksperymentalnych, na których oparta jest książka, wynosił 7 miliardów dolarów.

Skuszeni: Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie, autor Nir Eyal. Książka opisuje składający się z czterech etapów proces, pozwalający kształtować nawyki konsumentów. Produkty kształtujące nawyki konsumenta powodują, iż kupujący ciągle i regularnie do nich wracają bez wykorzystania agresywnego marketingu lub innego rodzaju reklamy. Autor proponuje Czytelnikom sposoby kształtowania przyzwyczajeń oraz udziela wskazówek praktycznych jak stworzyć produkt, który spodoba się nabywcy, a także prezentuje przegląd środków używanych przez Pinterest, Twitter, Instagram i inne produkty, wciągających konsumenta i sprzyjających kształtowaniu jego przyzwyczajeń.

The Brain Sell: When Science Meets Shopping , autor David Lewis. W warunkach dużej konkurencji firmy wykorzystują nauki o mózgu do analizy tego, jak robimy zakupy i jakie ukryte czynniki zmuszają nas do kupowania nawet wtedy, kiedy nic kupić nie chcemy. Twórca neuromarketingu David Lewis opowiada o metodach, które kuszą ludzi do dokonania kolejnego, najczęściej niezbyt potrzebnego zakupu. Zadziwia fakt, że kupujący zazwyczaj nawet nie podejrzewa, iż znajduje się pod wpływem technologii neuromarketingu. Czytajcie i eksperymentujcie. Z mojego doświadczenia wynika, że warto.

PS. Tymczasem redakcja Network Magazynu z racji faktu, że jako jedyne w Polsce niezależne pismo o systemie sprzedaż bezpośrednia i network marketing zajmujemy się informowaniem, edukowaniem i promowaniem właśnie tego modelu biznesowego, zaproponujemy Wam dwie bardzo świeże na rynku pozycje książkowe, które bezpośrednio dotykają tematów związanych z MLM.

O tym się nie mówi, autor Mateusz Wróbel. Jest to świetna pozycja mówiąca o tym, jak zostać skutecznym networkerem w aktualnych czasach. Czy zastanawiałeś się jaki network marketing wybrać, aby zarabiać pieniądze pasywnie i długofalowo? Czy nie denerwuje Cię wieczne obiecywanie zamiast pokazania narzędzi jak budować ten biznes? Czy chciałbyś dostać porady odnośnie pracy z pierwszą zaangażowaną osobą do momentu zarządzania kilkunastotysięczną organizacją? Jeśli tak, to ten materiał musi znaleźć się na Twojej półce. Autor książki jest networkerem, mówcą i przedsiębiorcą. Praktykę zawodową zdobywał podczas współpracy z trzema firmami kosmetycznymi w sektorze MLM. Podczas siedmiu lat pracy w branży pozyskał 30 000 osób do swojej bazy konsumencko-sprzedażowej. Obecnie jest dyrektorem generalnym w firmie Souvre Internationale. Do bazy klientów miesięcznie jego zespół pozyskuje ok. 2000 osób co udowadnia, że know-how, które posiada w branży network marketing jest efektywne, a co najważniejsze – aktualne. Tylko w 2018 roku jego struktura wygenerowała 7 mln zł obrotu. Przez jego sale szkoleniowe w branży MLM rocznie przewija się około 3 tysięcy osób. Swoje prelekcje branżowe prowadził na Uniwersytecie Jagiellońskim czy na Pierwszych Ogólnonarodowych Targach Rozwoju organizowanych przez Łukasza Milewskiego i firmę Milewski i Partnerzy. Bardzo dobra książka. https://mateuszwrobel.com/#sklep

Pierwsze prawo marketingu. Historia za kilkanaście milionów, autor Piotr Krenig. To m.in. opowieść o tym, jak pozyskać grube ryby do Twojego systemu multi level marketing. Ale dzięki niej poznasz również ciekawe i inspirujące historie, które przeżył jej autor jako adept sprzedaży. Dziś uważa on, że swoje sukcesy zawdzięcza odkryciu „Pierwszego Prawa Marketingu”, które skutecznie stosuje teraz w różnych branżach i dzieli się nim podczas swoich wystąpień. To ekspert w zakresie edukacji biznesowej i marketingowej, przedsiębiorca, mentor i doskonały mówca. W MLM zarobił kilkanaście milionów złotych i zbudował strukturę, przez którą przewinęło się ok. 100 000 współpracowników. Wykształcił ogromną ilość ludzi, którzy uzyskali nieprzeciętne rezultaty finansowe, zdobyli kompetencje i umiejętności pozwalające odnosić sukces w wielu firmach. Stworzona przez niego struktura przyniosła obroty liczące kilka miliardów złotych. Obecnie Piotr Krenig prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, rekrutacji, tworzenia sieci, wystąpień publicznych, rozwoju osobistego, przywództwa i skutecznej komunikacji. Jego misją jest zmiana wizerunku marketingu sieciowego w Polsce, wykształcenie nowego pokolenia networkerów, którym pragnie zaszczepić idee etycznego biznesu, opartego o przywództwo i własny przykład. Polecamy. https://krenigconsulting.pl/ksiazka/