LR Health & Beauty Systems to znana, niemiecka spółka działająca w systemie network marketing & direct selling. Jej nowa marka o nazwie LR Lifetakt będzie wprowadzana stopniowo do krajów, w których przedsiębiorstwo jest aktywne.

Zestaw LR Lifetakt zawiera wysokiej jakości suplementy diety i produkty zastępujące posiłki, które zostały opracowane w celu stworzenia sześciu ogólnych rozwiązań dla rynku opieki zdrowotnej dystrybuowanych w modelu MLM – codziennego zaopatrzenia w substancje odżywcze, witalności w każdym wieku, zarządzania wagą, zwiększonej wydajności, sezonowego wsparcia i nieograniczonej mobilności. Rozwiązania oparte są na systemie trzech filarów: podstawowe rozwiązanie, indywidualne suplementy produktów i dodatkowe porady ekspertów na temat odżywiania i stylu życia.

– Rynek innowacyjnych koncepcji opieki zdrowotnej, jako całość, bardzo szybko rozrósł się w całej Europie – powiedział dr Thomas Stoffmehl, dyrektor generalny LR Health & Beauty. – Coraz więcej osób bierze sprawę zdrowia we własne ręce. Teraz, dzięki naszej nowej, silnej marce LR Lifetakt, wspólnie odniesiemy sukces na tym polu. Jesteśmy kompetentnym partnerem dla tych ludzi i zgodnie z naszym motto, które brzmi „Więcej jakości dla Twojego życia” wspomożemy wszystkie osoby zainteresowane poprawą stylu życia – dodał dr Thomas Stoffmehl.

W 2016 roku firma zbudowała nowoczesny zakład produkcyjny dla produktów Aloe Vera w Europie. Od lutego 2018 roku produkowane będą tam żele do picia LR Aloe Vera – ważny składnik ogólnych rozwiązań LR Lifetakt. LR Health & Beauty Systems to jedna z wiodących firm DS/MLM w Europie, której polski oddział mieści się w Katowicach. Zakres jej działalności obejmuje dystrybucję wysokiej jakości suplementów diety, luksusowych kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, perfum oraz urządzeń kosmetycznych. Firma stanowi część założonego w 1985 roku w Niemczech globalnego koncernu LR Health & Beauty, który posiada swoje oddziały w 28 krajach. To jedna z niewielu marek w systemie network marketing współpracujących z międzynarodowymi gwiazdami kina, sportu czy muzyki. Twarzami LR są m.in. Bruce Willis, Karolina Kurkova czy Guido Maria Kretschmer. Firma współpracuje również z niezależnymi ośrodkami badawczymi – Dermatest, IASC, Fresenius oraz z markami samochodowymi Mercedes i Opel.