Wydarzenie rozpoczęła prestiżowa konferencja, której gwiazdami byli Don i Nancy Failla, a zakończyło spotkanie szkoleniowo-integracyjne na placu pod Iglicą. Pełni zapału uczestnicy po raz kolejny udowodnili, że to ludzie są największą siłą FM WORLD.

W sobotę 2 lipca br. wnętrze monumentalnej Hali Stulecia zapełnili goście z kilkunastu krajów, m.in. z Włoch, Wielkiej Brytanii, Indonezji, Bułgarii, Rumunii, Ukrainy, Libanu i Niemiec. W sumie przybyły prawie trzy tysiące osób! Polscy laureaci programu „Mercedesem po sukces” rozpoczęli dzień widowiskową paradą Mercedesów ulicami Wrocławia.

GNF Conference oficjalnie otworzył gospodarz spotkania – Artur Trawiński, a zaraz potem prowadzący Robert Jarek zaprosił na scenę pierwszego z praktyków MLM, którzy tego dnia podzielili się swoją wiedzą z osobami tak licznie zgromadzonymi w hali. Krzysztof Cybul, diamentowa orchidea z Polski, opowiedział o roli zespołu, systemu i dobrego produktu w osiągnięciu sukcesu w marketingu sieciowym oraz radził, aby tworzenie systemu zawsze zaczynać od „zbudowania” siebie samego. Następnie wystąpili Julita Habet i Roy Strong z Wielkiej Brytanii, których siłą jest korzystanie z możliwości, jakie dają media społecznościowe. Podali bardzo wiele konkretnych porad jak promować swój biznes w internecie, a uczestnicy konferencji pilnie robili notatki. Luis Reis z FM WORLD HISZPANIA I PORTUGALIA podzielił się z kolei pięcioma cennymi wskazówkami, pomagającymi w byciu liderem i radzeniu sobie z wyzwaniami, przed którymi staje człowiek w marketingu sieciowym. Jak zwykle tłumy porwał Mario Parisi, lider z Włoch, który rozpoczął wystąpienie od nagrania z widownią pełnego pozytywnej energii filmiku z pozdrowieniami dla osób, które nie mogły pojawić się na konferencji. W swoim wystąpieniu przekonywał, aby nie poddawać się i ambitnie walczyć o swoje marzenia.

Niezwykłą częścią programu były niespodzianki FM WORLD. Rozpoczął je Karol Batóg, prezes telefonii Mobile, zapowiadając nową promocję – trzymiesięczne wakacje abonamentowe. Uczestników spotkania zachwycił następnie pokaz mappingu. Po żelbetowej kopule Hali Stulecia w magiczny sposób tańczyły światła, wspaniale ukazując monumentalny charakter tego niezwykłego wnętrza. Ale największą niespodzianką była zapowiedź nowości w ofercie FM WORLD – suplementów diety. O tym, jak ważny jest zdrowy styl życia, opowiedzieli Małgorzata Serwa i Balbina Martini – trenerki oraz Ryszard Armanowski – manager FM WORLD POLSKA.

Pierwszą część spotkania zakończyło uroczyste rozdanie kluczyków do Mercedesów. Z rąk Artura Trawińskiego odebrało je aż 14 liderów, w tym Katarzyna Guza, trzechsetna laureatka firmowego programu motywacyjnego! Przedstawiciel Mercedesa-Benz wręczył jej dodatkową nagrodę – zajęcia bezpiecznej jazdy na torze wyścigowym.

Zwieńczeniem dnia było wystąpienie gwiazd GNF Conference – Dona i Nancy Failla. Legendy marketingu wielopoziomowego opowiedziały o tym, w jaki sposób prowadzić kultową już 45-sekundową prezentację oraz jak ważna jest duplikacja. Jak podkreślali, dzięki marketingowi sieciowemu ma się czas, pieniądze i zdrowie – radzili, by właśnie na tym haśle opierać biznes, gdyż idea takiego stylu życia przyciąga rzesze ludzi. Don i Nancy Failla okazali się nie tylko charyzmatycznymi networkerami, którzy od 48 lat uczą kolejne pokolenia liderów, ale także bardzo pozytywnymi ludźmi z ogromną pasją. Goście VIP mieli okazję spotkać się z gwiazdami dnia jeszcze raz – w czasie kameralnego panelu dyskusyjnego, w czasie którego otrzymali książki z autografem. Wieczorem Klub Eter zapełnił się liderami FM WORLD, którzy mieli okazję porozmawiać w mniej formalnej atmosferze na GNF Party. Nie zabrakło zabawy i tańców, a goście spotkania wyszli naładowani mocno pozytywną energią.

W niedzielę 3 lipca br. w czasie GNF Training, plac pod Iglicą zmienił się w kolorową ulicę FM WORLD, pełną niesamowitych ulicznych artystów, najlepszego jedzenia, wyjątkowych stref produktowych. Pojawiło się na niej także mnóstwo uśmiechniętych twarzy. Gotowi na wszystko trenerzy organizowali przyjmowane entuzjastycznie konkursy, sprawdzające współdziałanie grup i motywację. Strefa Aurile kusiła niesamowitymi pokazami przygotowywania wspaniałych kaw i herbat, a na stoisku pielęgnacyjnym można było przekonać się osobiście, jak działają kosmetyki FM WORLD. Namiot z chemią gospodarczą FOR HOME przyciągał miłośników sprzątania i zapachów do wnętrz, z kolei w strefie Pure można było dobrać zapach idealny dla siebie. Kolejki chętnych pań ustawiły się także do wizażystek, a najnowsze technologie przyciągały do namiotu telefonii komórkowej Mobile.

Tego dnia goście chętnie spędzali czas na leżakach i kocach, a czas urozmaicały im spektakularne występy ulicznych artystów i największe muzyczne hity. Niewątpliwie to właśnie takie spotkania motywacyjno-szkoleniowe są siłą napędową biznesu MLM. Barwne wspomnienia tych dwóch dni pozostaną na długo w pamięci uczestników 1st Global Networking Forum.