Nowa polska firma MLM

przez Piotr Hoffmann
950 odsłony

21.04.2009:Nowa polska firma MLMCo roku na polskim rynku sprzedaży bezpośredniej pojawia się wiele firm, które działają w systemie marketingu sieciowego.

Po analizie, spotkaniu i rozmowach ze współpracownikami firmy zauważyliśmy, że twórcy polskiego przedsięwzięcia SIGMAPRO7 zadali sobie więcej trudu. Choć koncepcję produktową oparli na podobnych usługach innej marki, wprowadzili wiele innowacyjnych pomysłów. Czy możliwe jest odniesienie sukcesu, jeśli komuś się to nie udało, choć miał już takiego asa w rękawie? Na to pytanie z pewnością odpowie nam czas…

– Z network  marketingiem i sprzedażą bezpośrednią jestem związany od 12 lat. Od wielu lat śledziłem branżowe trendy w Polsce i na świecie. Zawsze zastanawiało mnie, co i dlaczego ogranicza ludzi przed rozpoczęciem działalności w firmie sieciowej. Przecież taka współpraca daje im ogromne możliwości? A jednak w Polsce mamy tylko 700 000 networkowców. Półtora roku temu rozpocząłem intensywne przygotowania – pośrednio zmobilizował mnie do tego właściciel odnoszącej sukcesy polskiej firmy MLM. Wspólnie z zespołem doświadczonych ludzi, specjalistów i praktyków nie tylko network marketingu ustaliliśmy model firmy oparty o 3 znaczące  zmiany – powiedział nam Tomasz Młodzianowski, właściciel firmy SIGMAPRO7.

– Pierwsza zmiana polega na tym, że sprzedawcy nie muszą mieć fizycznie produktu przy sobie i nie muszą sprzedawać go sami – firma zrobi to za nich, a jedyne, co muszą zrobić, to zarekomendować produkt. Druga zmiana to taka, że jedna sprzedaż powoduje wielokrotną wypłatę gratyfikacji.  Miesiąc w miesiąc, do czasu aż klient płaci. Trzecia to niespotykany dotąd w networku produkt, który jest kompatybilny z dwoma wyżej wymienionymi rozwiązaniami – tłumaczył nam Młodzianowski, twórca firmy SIGMAPRO7.

Rozmawialiśmy również z Lucyną Inglot – liderem tej firmy, która nam wyjaśniła: – W tym biznesie zafascynowało mnie to, że jak raz coś zrobię to później dochody mam cały czas i nie muszę co miesiąc na nowo zdobywać klientów i martwić się o prowizję. Bardzo atrakcyjny jest też program SIGMAPRO7. To nie tylko wiedza czy szkolenia na temat bezpieczeństwa i ochrony zapewnianej przez produkty assistance. To również możliwość praktycznego korzystania z kilkudziesięciu świadczeń, które przy powszechnie znanym poziomie opieki państwa, nie tylko medycznej, w znaczącym stopniu poprawiają nasze bezpieczeństwo. Choćby taka infolinia medyczna, gdzie możemy 24 godziny na dobę, czyli zawsze, zasięgnąć porady lekarza. Proszę sobie zadać pytanie: Jak w krytycznej sytuacji duży wpływ na nasze zdrowie, czy nawet życie, może mieć właściwa wiedza i szybko udzielona fachowa pomoc? A odpowiada za to nie byle kto, tylko nasz partner, korporacja z 70 letnim doświadczeniem na świecie, z 400 000 personelem, szczycąca się 12 000 000 interwencji pomocy rocznie. W niedługim czasie, a w zasadzie na dniach, firma wprowadzi na podobnych zasadach dostęp do prywatnej służby medycznej. Lekarze, specjaliści, badania w 900 placówkach w całej Polsce. Za przystępne pieniądze i praktycznie od ręki, to dopiero będzie hit. Ja jestem pełna podziwu – dodała Inglot.

Wychodzi na to, że SIGMAPRO7 to pierwszy w Polsce marketing sieciowy tego typu. Firma działa od jesieni ubiegłego roku, a jej świadczenia assistance realizują dwie uznane na świecie korporacje: – Cel budowania firmy był prosty. Stworzenie marketingu dla każdego. Zarówno dla osób, które się tym od wielu lat specjalizują, jak i dla zwykłych ludzi, którym słowa „marketing sieciowy” niewiele mówią. Na razie nie mam może tysięcy, ale „tylko” setki uczestników w swoich strukturach. Jednak wiem, jakie są możliwości tego, co może stać się z tym produktem i firmą niebawem – mówiła nam Ela Chołoniewska, współpracująca z SIGMAPRO7. – Z marketingiem sieciowym zetknęłam się niedawno, jako 21 letnia dziewczyna, studentka III roku prawa. Bez doświadczenia, bez odpowiednich umiejętności, bez biznesowych kontaktów – lecz MLM „chwycił” mnie od razu. Najważniejsze, że łącząc energię młodego zespołu z grupą liderów doświadczonych, udało nam się wspólnie wypracować odpowiedni program działania, by na 100% odnieść sukces.

(Piotr Hoffmann)
 

Mogą Cię również zainteresować