W roku 2012 całą branżę sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego zaskoczymy nowym, tematycznym dodatkiem, który będzie drukowany w każdym wydaniu „Network Magazynu”, a jest to spowodowane intensywnym rozwojem nowych mediów i wykorzystywaniem tego typu narzędzi przez polskich menedżerów przy budowaniu biznesu MLM. W związku ze skalą i ekspansją tego zjawiska w sieci, prawdopodobnie ten nowy dział NM będzie miał odrębną winietę i swojego redaktora naczelnego. Rozmowy z kandydatami są w toku.

Mile zaskoczeni będą również niebawem Czytelnicy portalu internetowego „Network Magazynu”, albowiem już trwają intensywne prace nad jego rozbudową: – Ostatnio dzieje się w sektorze sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego tak wiele ciekawych, a przede wszystkim ważnych rzeczy, że nie mieścimy się już z publikacjami w ramy naszego portalu. Nie dawno wystartowaliśmy z kilkoma nowymi projektami medialnymi, a jeszcze kilka mamy w planach, więc trzeba im zrobić miejsce na stronie www. Przypomnę tylko, że w ramach projektu NETWORK TV, który powstał dzięki współpracy z firmą Vemma (Ambasador Projektu), odbyły się już trzy świetne webinary, które oczywiście nagrywaliśmy i trzeba je opublikować. Robimy więc na stronie specjalne miejsce NETWORK TV, gdzie każdy, kto nie miał akurat możliwości obejrzenia szkolenia na żywo, będzie mógł je sobie odtwarzać o dowolnej porze. Budujemy również ogromną BAZĘ WIEDZY, gdzie będą elegancko poukładane i uporządkowane najważniejsze materiały, jakie ukazały się w „Network Magazynie” na przestrzeni ośmiu lat – osobno teksty i filmy edukacyjne oraz ekskluzywne wywiady. Trzeba również pomyśleć o specjalnym miejscu dla MLM Media CAR, czyli naszego najnowszego projektu, który niebawem zaczniemy realizować dzięki nawiązaniu współpracy z firmą European Financial Group – komentuje Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”.

MLM Media CAR MLM Media CAR

W ramach swoich inspiracji edukacyjnych, firma EFG została niedawno Ambasadorem Projektu Akademia MLM i sfinansowała nowe przedsięwzięcie „Network Magazynu” nazwane roboczo MLM Media CAR. Jest to wyposażony w kilka kamer samochód Porsche Cayenne, w którym redaktorzy czasopisma będą przeprowadzali na terenie całej Polski i nagrywali ciekawe, edukacyjne wywiady z interesującymi ludźmi świata biznesu. Filmy zrealizowane za pomocą MLM Media CAR również w całości będą publikowane w specjalnym miejscu na nowym portalu pisma. W ramach rozbudowy strony www.networkmagazyn.pl powstaje również portal społecznościowy / forum oraz sklep, w którym będzie można nabyć interesujące materiały na temat branży. A z najnowszym „Network Magazynem” można się zapoznać poniżej: