Nowy wymiar sprzedaży w terenie

przez Joanna Jakubowska
1407 odsłony

Prowadzisz firmę z udziałem przedstawicieli handlowych? Twój dział sprzedaży pracuje w ciągu dnia głównie w delegacjach i w siedzibie klienta? Potrzebujesz narzędzi, które ułatwią i usprawnią ich pracę w terenie? Mamy coś dla Ciebie…

źródło: Flickr.comźródło: Flickr.com

25 lipca 2013 roku w warszawskim Centrum Bankowo-Finansowym przy ul. Nowy Świat 6/12, odbędzie się MOBILE TECHNOLOGY – jedyna w swoim rodzaju konferencja na temat nieocenionych narzędzi dla wszystkich tych, którzy zarządzają sieciami przedstawicieli handlowych.

Oto zagadnienia, które tego dnia będą poruszane:

1. Rynek rozwiązań mobilnych w Polsce.

2. Mobile w handlu – czy rozwiązania mobilne wspierają sprzedaż?

3. Rozwiązania wspomagające mobilną sprzedaż (przegląd rozwiązań dostępnych na rynku, wady i zalety rozwiązań mobilnych, wpływ na jakość, efektywność i wydajność mobilnego pracownika, wpływ na wizerunek firmy).

4. Rozwiązania do zarządzania pracą przedstawicieli handlowych (przegląd rozwiązań dostępnych na rynku, bieżąca komunikacja na poziomie kierownik-pracownik/zespół, bieżące zarządzanie pracownikami terenowymi, dostęp do danych, raportów, analiz, dostęp do informacji w terenie).

5. Rozwiązania zapewniające obsługę i wsparcie sprzedaży u klienta (rozwiązania Unified Communications, mobilny CRM, płatności mobilne, systemy do obsługi magazynu, systemy księgowe, drukarki mobilne).

6. Urządzenia mobilne (palmtopy, tablety, smartfony, telefony komórkowe, MDA, notebooki, pocket PC, przenośne urządzenia do nawigacji satelitarnej GPS).

7. Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych: który jest lepszy?

8. Szerokopasmowe sieci mobilne i ich możliwości.

9. Rozwiązania typu: Mobile Device Management (MDM), Mobile Applications Management (MAM), Mobile Content Management (MCM), Mobile Email Management (MEM).

10. Aplikacje biznesowe i dedykowane wspomagające pracę w terenie.

11. Bezpieczeństwo aplikacji i urządzeń mobilnych oraz bezpieczeństwo danych.

12. Jak zatrzymać klienta? (mobilne aplikacje dla programów lojalnościowych, marketing mobilny).

ReklamaReklama

Konferencja skierowana jest do:

  • prezesów, członków zarządów,
  • decydentów odpowiedzialnych za sprzedaż oraz nadzór nad pracownikami mobilnymi,
  • osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, usług, marketingu i trade marketingu,
  • dyrektorów, managerów działów IT.

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY. Udział w konferencji jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT.

Rejestracja pod adresem:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/mobilne_iv.htm

Kontakt do organizatora:

Anna Matuszewska

koordynator projektu
tel.: 725 792 690
e-mail: [email protected]

 

Mogą Cię również zainteresować