Okno na świat od Toyoty

Producenci różnego rodzaju gadżetów do samochodów swoją uwagę skupiają na kierowcy, pomijając pasażerów. Europejski oddział Toyoty i szwedzki Copenhagen Instituted of Interaction Design postanowili to zmienić.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Opracowują właśnie rozwiązanie, które umili podróż pasażerom, zwłaszcza tym najmłodszym. Żyjemy w 21 wieku i jesteśmy otoczeni przez różnego rodzaju technologie. Europejski oddział Toyoty i szwedzki Copenhagen Instituted of Interaction Design postanowili to wykorzystać. Dzięki szwedzko-japońskiej współpracy powstał bardzo ciekawy gadżet. Ucieszą się z niego przede wszystkim rodzice znużeni tysiącem pytań zadawanych przez pociechy w czasie każdej minuty jazdy.

Gadżet ten to nic innego jak interaktywna szyba boczna, która pozwala w czasie podróży na malowanie na niej, mierzenie odległości przedmiotów znajdujących się z dala od samochodu, identyfikację obiektów i co najciekawsze pozwala na ich powiększanie. Pomysł jest naprawdę bardzo ciekawy i myślę, że wiele osób, głównie rodziców małych dzieci ucieszyłoby się z faktu, iż zostałby on wprowadzony do produkcji seryjnej. Poniżej film przedstawiający interaktywną szybę Toyoty:

Mogą Cię również zainteresować