„Przychody koncernu za rok 2016 przekroczyły 460 milionów dolarów” – powiedział Rolf Sorg do partnerów handlowych firmy podczas niedawnej konferencji szkoleniowej, zorganizowanej na rozpoczęcie 2017 roku. Sorg jest założycielem i CEO PM-International odpowiedzialnym za marketing marek FitLine i BeautyLine, które sprawiły, że biznes ten wyrósł na jedną z większych w Europie firm network marketingowych w kategorii zdrowia i urody.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy w PM-International najlepsze wzrosty zanotowały Włochy i Hong Kong, które wchodzą tym samym do grupy najdynamiczniejszych spółek-córek pod względem wzrostu gospodarczego, przy czym każdy z tych regionów notuje podwojenie przychodów. Najciekawsze wzrosty dla tego systemu MLM przypadły jednak na Norwegię – 83% wzrost od ubiegłego roku. PM-International prowadzi działalność na ponad 35 rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, gdzie wystartowała w roku 2016.
W Polsce PM-International posiada swoją spółkę z siedzibą w Katowicach. Na naszym rynku firma również notuje wzrosty. Nie są to jakieś kosmiczne, oszałamiające wyniki w porównaniu do biznesów z czołówki polskiego peletonu (Oriflame, FM, Amway, Vorwerk), ale stałe i systematyczne. W 2013 roku sprzedaż netto wyniosła tutaj 7 mln 685 tys. zł, w roku 2014 – 9 mln 131 tys. zł a nasz najnowszy raport dotyczący wyników finansowych (w całości opublikujemy niebawem) branży DS/MLM za rok 2015, wskazuje kwotę sprzedaży netto 12 mln 163 tys. zł.
„Aby nadążyć za wzrostem sprzedaży nasza firma podejmuje odpowiednie kroki w celu rozwinięcia swojej globalnej infrastruktury” – powiedział Sorg podczas wykładu. Latem tego roku m.in. zostanie zakończona budowa nowego magazynu w europejskim centrum logistycznym PM oraz nowej przestrzeni biurowej w swojej luksemburskiej, globalnej centrali.