Prouvé – premiera nowego katalogu i nowych produktów

przez Halina Janicka

W pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, we wrocławskim showroomie network marketingowej firmy Prouvé, odbyła się premiera nowego, trzeciego katalogu oraz nowości produktowych.

ee

W pięknej scenerii nawiązującej do stylistyki Katalogu #3 zaproszeni partnerzy i ambasadorzy mogli jako pierwsi zapoznać się z wyjątkowymi, nowymi produktami, wypróbować je i porozmawiać na ich temat z ekspertami marki w specjalnie stworzonych strefach produktowych.

W Katalogu #3 znalazły się nowe perfumy damskie i męskie, skomponowane z najlepszych francuskich olejków z Grasse, które odzwierciedlają najnowsze trendy zapachowe. Marka uzupełniła linię kosmetyków do ciała unisex Simply Pleasures o produkty do kompleksowej pielęgnacji włosów. Szampon i odżywka Odbudowa & Ochrona, dzięki zawartości aktywnych składników (m.in. keracyn™, ekstrakt z liści bambusa, kompleks 5 alg, woda morska z głębi ziemi), odbudowują, regenerują i chronią włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Z kolei do serii kosmetyków kolorowych Make me Up dołączył wielofunkcyjny płyn micelarny 3w1 z ekstraktem z jagód goi i solą kwasu hialuronowego, który skutecznie i szybko usuwa makijaż (nawet wodoodporny), oczyszcza i tonizuje skórę.   

Prouvé to polska firma, która rozpoczęła działalność w maju 2017 roku. Jest producentem perfum dla kobiet i mężczyzn, tworzonych przez najlepszych francuskich perfumiarzy, a także kosmetyków kolorowych, do pielęgnacji ciała oraz perfumowanych kosmetyków i środków czystości do wnętrz. Produkty Prouvé można kupić w kilkudziesięciu krajach na terenie Europy oraz w Rosji i Mongolii poprzez stronę internetową www.prouve.com lub bezpośrednio u partnerów firmy.

Mogą Cię również zainteresować