Regionalne seminarium branży MLM z CaliVita Polska

przez Renata Zarzycka-Bienias

Biznes MLM to biznes relacji, co zapewne każdy już wie. To biznes, w którym ważny jest każdy człowiek oraz płynne przekazywanie najnowszych informacji, wiedzy, motywowanie, wspieranie i nagradzanie za aktywną pracę. W związku z powyższym…

źródło: Pixabayźródło: Pixabay

W całej Polsce m.in. Lublin, Szczecin, Wrocław, obyło się wiele takich spotkań regionalnych, które wspierał i patronował zarząd działającej w systemie network marketing firmy CaliVita Polska. Jedno z  nich odbyło się w Rzeszowie na Sali Różanej Grand Hotel Boutique, w dniu 24 maja 2018 roku.

Naszymi gośćmi specjalnymi była Anna Mieszało i Wojciech Mieszało z zarządu CaliVita Polska. Spotkanie to było podzielone na dwie części. W pierwszej prowadzone prelekcje były na temat nowości dotyczących produktów, które już niebawem znajda się w ofercie tego systemu MLM a także na temat statystyk rynku co do sprzedaży suplementów w Polsce. O tym mówiła Pani Anna Mieszało – dyrektor działu marketingu.

Mnie przypadła rola do przedstawienia wszystkich aktualnych promocji i omówienia ciekawostek dotyczących produktów promocyjnych. Kolejni menadżerowie opowiadali wiele ciekawych historii własnych, bądź ich klientów, z których dowiedzieliśmy się jak dzięki suplementom CaliVita pomogli oni ludziom uzdrowić swoje ciała i wzmocnić organizm. Prelekcje na ten temat poprowadzili doświadczeni, niezależni konsultanci CaliVita Polska: Irena Słowik, Renata Kłosowicz i Magdalena Kireńczuk.

Po przerwie zaczęła się druga cześć spotkania – biznesowa, którą poświęciliśmy omówieniu udoskonalenia przez firmę planu marketingowego, ze szczególnym uwzględnieniem nowej premii bonusowej dla klubowiczów – PULA. Temat ten omówił zaproszony gość, dyrektor CaliVita Polska – Wojciech Mieszało. Okazało się, że z tej dodatkowej premii w Polsce korzysta już ok. 80 osób, które zmieniły nieco swój system działania i aby przyspieszyć swój sukces aktywowali się bardziej ze sponsorowania, również w kierunku obsługi posprzedażowej. Do takiego właśnie działania motywuje dodatkowa premia, tzw. PULA, a wypłaty dla aktywnych są niekiedy znacznie większe, niż ich podstawowe premie wynikające z planu marketingowego oraz obrotów i budowy struktury.

Po prezentacji dodatków motywacyjnych, jakie zaproponowała CaliVita Polska swoim liderom na poziomie 10-15%, miały miejsce wystąpienia motywacyjne menadżerów. Swoją interesującą prelekcję, bogatą w metafory trafiające prosto do umysłu i serca słuchaczy, poprowadził m.in. Stanisław Gancarz. (Więcej można przeczytać i zobaczyć tutaj: Renata Zarzycka Blog)

Mogą Cię również zainteresować