Goście konferencji – której dotychczasowe edycje zgromadziły łącznie ponad 5 tysięcy uczestników – tym razem będą mieli okazję zapoznać się z tajnikami tworzenia i udostępniania treści wideo w mediach społecznościowych, a także tworzeniem wokół nich interakcji i społeczności. Pośród prelegentów ósmej edycji SMD Poland znajdą się, między innymi, Paweł Tkaczyk (Midea), Michał Sadowski (Brand24), Dorota Kamińska (Pozytywna Kuchnia) i Emil Pawłowski (Ipla). Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję obejrzeć dwa filmy dotyczące tematyki social media – „PressPausePlay” oraz „Something Ventured”.

Konferencja rozpoczyna się o godzinie 16:30 w Sali Wielkiej Zachodniej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Joliot-Curie. Wstęp jest bezpłatny. Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia, a także na profilu SMD w serwisie Facebook. „Network Magazyn”, jako jedyne w Polsce niezależne pismo o biznesie sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego jest patronem medialnym tego przedsięwzięcia.