źródło: www.flickr.com
Teraz możesz od samego początku uczestniczyć przy narodzinach takiego narzędzia, a przy okazji wygrać 10 świetnych książek biznesowych. Wystarczy, że na kilka sekund zamkniesz oczy, wytężysz nieco szare komórki i zaproponujesz nam nazwę dla nowego portalu społecznościowego, który w tej chwili budujemy.
– Portale Biznes.net, Profeo czy Linkedin rozwijały się dynamicznie przez kilka miesięcy od ich powstania. Potem gdzieś przepadły – komentuje Piotr Wajszczak, redaktor „Network Magazynu”. – Ciekawe miejsca i dyskusje o DS/MLM toczą się na Goldenline, aczkolwiek zbyt często nie zmierzają one w takim kierunku, jak chciałaby tego nasza redakcja oraz znawcy sektora. Notoryczny spam i zaśmiecanie wątków, smerfy i internetowi pieniacze, którzy z nudów czyhają na jakikolwiek temat, żeby wtrącić swoje dwa bezsensowne grosze, młodzież, która podczas dyskusji pisze głupstwa na temat poważnego biznesu… To wszystko okraszone słabym – żeby nie powiedzieć zerowym – administrowaniem sprawia, że nader często zapowiadające się ciekawie i edukacyjnie wątki, kończą marnie nijakimi kłótniami, wyzwiskami, a niejednokrotnie szkalowaniem i pomówieniami.
– Już od kilku lat marzy nam się profesjonalny, a przede wszystkim niezależny, informacyjno-edukacyjny portal społecznościowy dla menadżerów związanych ze sprzedażą bezpośrednią i marketingiem sieciowym. W ciągu ostatnich kilku lat podjęliśmy dwie, nieudane próby zbudowania takiego narzędzia. Za drugim razem, kiedy powstała Grupa MLM i portal Suportio, już mieliśmy nadzieję, że o to właśnie chodzi. Niestety, z różnych przyczyn musieliśmy podjąć decyzję o zakończeniu współpracy z ludźmi tworzącymi Suportio, o czym pisałem w czerwcu tego roku. Później było tylko coraz gorzej. Kiedy zaczęła się tam kilka tygodni temu pojawiać dziwna zaćma intelektualna notorycznie i masowo powstających sztucznych awatarów, powiązana z pomrocznością jasną administratorów portalu oraz ślepotą mentalną władz spółki, nie wytrzymałem i wyrejestrowałem się. Dlaczego teraz „Network Magazyn” buduje swój portal społecznościowy? Prosiło nas o to wielu Czytelników i prezesów firm. Mówią, że brakuje w sieci forum prowadzonego i administrowanego przez osoby niezależne, nie związane bezpośrednio z jakąkolwiek firmą sprzedaży bezpośredniej czy network marketingu, gdzie można by tworzyć profesjonalną społeczność i brać udział w ciekawych dyskusjach przy pomocy rzetelnych argumentów, bez obawy o potwarz czy sytuację, gdzie dane osobowe internautów zostaną użyte do innych celów lub nawet do zbudowania jakiegoś nowego tworu MLM. Więc, do trzech razy sztuka – dodaje Maciej Maciejewski, redaktor naczelny „Network Magazynu”.
Wracając do konkursu… Zaproponuj w komentarzu pod tym wpisem nazwę dla nowego portalu społecznościowego / forum biznesowego budowanego przez „Network Magazyn”. Za trzy tygodnie zapoznamy się ze wszystkimi propozycjami i wybierzemy jedną, naszym zdaniem najlepszą. Autor owej propozycji otrzyma od nas w prezencie następujące pozycje książkowe:
1. „Turbo Strategia” – Brian Tracy
2. „7 rodzajów inteligencji” – Thomas Armstrong
3. „Zarabiaj zamiast szukać wymówek” – Jean Chatzky
4. „Sekrety bogacenia się” – Henryk Bieniok
5. „Złam kod milionerów” – Mark Victor Hansen, Robert g. Allen
6. „Techniki skutecznej sprzedaży przez internet i telefon” – Josiane Chrigui Feigon
7. „Sprzedaż przez zaufanie” – Todd M. Duncan
8. „Jednominutowy milioner” – Mark Victor Hansen, Robert g. Allen
9. „Jednominutowy gotówka” – Mark Victor Hansen, Robert g. Allen
10. „MLM. Profesjonalny marketing sieciowy” – Paweł Lenar
Gotowi? 1… 2… 3… START! POWODZENIA!