Syndrom efektu motyla. Rozmowy o biznesie MLM

przez Maciej Maciejewski
1777 odsłony

Co ma wspólnego biznes MLM z zupą pomidorową? Czy w ogóle warto się suplementować? A co daje ludziom program Body Mission? Wiecie w ogóle czym pachną Bruce Willis i Karolina Kurkova? O tych zagadnieniach dowiecie się z dzisiejszego wywiadu w NETWORK TV. Ale nie tylko…

Paweł Plinta & Maciej MaciejewskiPaweł Plinta & Maciej Maciejewski

Pawła Plintę z firmy LR Health & Beauty Systems poznałem dokładnie rok temu, kiedy w ramach mojego prywatnego projektu odchudzająco-naprawczego MOVE YOUR ASS postanowiłem skorzystać z jego usług i wypróbować program Body Mission. Miałem wtedy problem tego typu, że schudłem już ze 120 kg do 96 kg, ale przy takim wyniku mój organizm stanowczo zaprotestował i waga stanęła w miejscu. I ani rusz. Mój rozmówca przyszedł wtedy z pomocą i udało nam się wspólnie zrobić kilka fajnych rzeczy: „Jak schudłem? Pomógł mi również program Body Mission”.

Moje publikacje na ten temat, a przede wszystkim fakt, że program od firmy LR bardzo dobrze się sprawdził, zachęciły do działania i dały impuls kilku Czytelnikom Network Magazynu, którzy dziś również chwalą się publicznie swoimi prywatnymi efektami w walce z otyłością i mało tego, rozpalają innych ludzi. Jest więc szansa, że z MOVE YOUR ASS zrobi się pozytywny syndrom małej kuli śnieżnej, ewentualnie efekt motyla. Między innymi o tych kwestiach rozmawiamy właśnie w tym odcinku NETWORK TV. Serdecznie zapraszam do obejrzenia wideo:

Firma LR Health & Beauty to dziś wiodącą firma sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego w Europie, której polski oddział mieści się w Katowicach. Jej zakres działalności obejmuje dystrybucję wysokiej jakości suplementów diety, luksusowych kosmetyków do pielęgnacji i makijażu, perfum oraz urządzeń kosmetycznych. Spółkę założono 34 lata temu w Niemczech, ale biznes szybko rozrósł się do wielkości globalnego koncernem, który w sumie posiada już swoje oddziały w 28 krajach.

Marka współpracuje ze znanymi, międzynarodowymi gwiazdami – Brucem Willisem i Karoliną Kurkovą, niezależnymi ośrodkami badawczymi – Dermatest, IASC, Fresenius oraz z markami samochodowymi – Mercedes, Opel oraz Audi. Ambasadorką marki w Polsce jest znana i lubiana dziennikarka radiowa i telewizyjna – Marzena Rogalska. 

 

Mogą Cię również zainteresować