Dla nas była to świetna okazja, aby dowiedzieć się co konkretnie projekt zrobił w ciągu ostatniego roku, jakie wyniki osiągnął, a dla samej firmy dobry moment, żeby uhonorować i nagrodzić swoich najlepszych dystrybutorów oraz pochwalić się, jakie w drodze po sukces ma plany na najbliższy rok.
Rozpoczął Radosław Matuszewski, dyrektor generalny Groupe SEB na terenie Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich: – Nasz koncern jest numerem jeden na świecie wśród producentów małego sprzętu gospodarstwa domowego. Działamy w 150 krajach na całym świecie, więc gdziekolwiek państwo pojedziecie, na pewno zetkniecie się z naszym urządzeniem. Równie dumni jesteśmy z naszych wyników finansowych. W roku 2016 nasz obrót wyniósł 6,1 miliarda euro i co najważniejsze, w ciągu ostatnich kilku lat potroiliśmy wartość naszego biznesu. To bardzo ważne informacje, gdyż udowadniają, że współpracujecie z firmą rzetelną, solidną i rozwojową.
Marek Magnowski, odpowiedzialny za rozwój marki Tefal, dyrektor sprzedaży bezpośredniej w Groupe SEB Polska, powiedział: – Obchodzimy dzisiaj okrągłą rocznicę sprzedaży naszego sztandarowego produktu Tefal Companion w systemie sprzedaży bezpośredniej. Muszę podziękować wszystkim osobom bezpośrednio zaangażowanym w rozwój tego projektu, przede wszystkim za opracowanie naszego własnego standardu pokazów domowych. Ten system się sprawdza i przynosi dobre efekty. Dzięki dynamicznej pracy w ciągu ostatnich kilu miesięcy, nasz dział zwiększył wynik sprzedaży aż sześciokrotnie – z 600 tys. złotych do 3 mln 700 tys. zł.
Na szerokim temacie dotyczącym robota kuchennego Tefal Companion skupiła się w swojej prelekcji Joanna Kaliszewska, product manager w Groupe SEB Polska: – Na wstępie pragnę podziękować wszystkim home promotorom za wkład w całoroczny rozwój naszego projektu. To co zrobiliście w kwestii promocji marki Tefal i budowy wizerunku dla Companiona za pomocą swoich osobistych pokazów, nie byłaby w stanie uczynić żadna telewizja, radio czy internet. Sprzedaż bezpośrednia i marketing szeptany okazały się strzałem w dziesiątkę. Bardzo fajnie sprawdził się również konkurs „Testuj z Tefal” oraz kampania „Niebieskie pudełko” skierowana do świeżo upieczonych mam. Jednak mnie z punktu widzenia marketingu najbardziej cieszy zadowolenie tysięcy naszych klientów, z którymi mam na co dzień kontakt. Ludzie cenią w naszym robocie świetne wykonanie czyli dobrą jakość oraz funkcjonalność i wielozadaniowość. Z tego jesteśmy najbardziej dumni. Mogę śmiało stwierdzić, że robot kuchenny Tefal Companion to obecnie jeden z najlepszych, a na pewno najbardziej innowacyjny robot gotujący na rynku.
Joanna Kaliszewska zaprezentowała również szeroką gamę nowych, ciekawych produktów i urządzeń gotujących, które firma wprowadza w obieg do systemu sprzedaży bezpośredniej. Kolejną prezentację przeprowadziła Marta Kownacka – direct sales specjalist, która w firmie jest odpowiedzialna za szeroko rozumianą logistykę. W wykładzie skupiła się głównie na aspektach związanych z portalami internetowymi wspomagającymi sprzedaż, wyjaśniła również jak funkcjonuje system ratalny, za którego pomocą można zwiększyć wyniki sprzedażowe.
Ostatnim wykładem była świetna prelekcja Tomasza Michniewicza. To podróżnik, organizator wypraw i ekspedycji do dżungli i na pustynie całego świata, który w niezwykle inspirujący i okraszony sporą dawką humoru sposób opowiedział o tym, jak za pomocą profesjonalnie przeprowadzonych wojaży, człowiek może się rozwijać duchowo, kulturowo i mentalnie. A wieczorem podczas bankietu wszyscy bawiliśmy się podczas koncertu Urszuli, która wraz ze swoim zespołem przypomniała swoje najbardziej znane kawałki z lat 80-tych.
Groupe SEB od 160 lat gości w domach mieszkańców blisko 150 krajów, będąc międzynarodowym liderem w produkcji i sprzedaży małych artykułów sprzętu gospodarstwa domowego. Pod swoim szyldem zrzesza ponad 20 uznanych marek, których produkty powstają w 40 fabrykach na całym świecie. Najbardziej znane i cenione przez konsumentów marki, wchodzące w skład Groupe SEB to: TEFAL, MOULINEX, KRUPS, LAGOSTINA czy ROWENTA, których produkty od wielu lat można kupić w krajach Europy, Ameryki Północnej czy Japonii, a w ostatnich latach coraz większym powodzeniem cieszą się także w Chinach i Brazylii. Produkty marek z Groupe SEB od lat goszczą w domach wielu z nas, ułatwiając nam życie. Groupe SEB to firma, która na przestrzeni lat swoją pasją do ciągłego rozwoju, pracą zespołową i szacunkiem dla ludzi zdobyła zaufanie wielu klientów.