Tefal Companion – Druga Ogólnopolska Konferencja

przez Katarzyna Wagner
1121 odsłony

Czas mija nieubłaganie. Dopiero co pisaliśmy o pierwszym, corocznym spotkaniu marki Tefal, a już odbyło się kolejne. 16 stycznia 2018 roku byliśmy w krynickim kurorcie Czarny Potok, gdzie miała miejsce II Ogólnopolska Konferencja Sprzedaży Bezpośredniej Tefal, zorganizowana przez koncern Groupe SEB.

ee

Dla nas była to świetna okazja, aby dowiedzieć się co konkretnie projekt zrobił w ciągu ostatniego roku, jakie wyniki osiągnął, a dla samej firmy dobry moment, żeby uhonorować i nagrodzić swoich najlepszych dystrybutorów oraz pochwalić się, jakie w drodze po sukces ma plany na najbliższy rok.

Rozpoczął Radosław Matuszewski, dyrektor generalny Groupe SEB na terenie Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich: – Nasz koncern jest numerem jeden na świecie wśród producentów małego sprzętu gospodarstwa domowego. Działamy w 150 krajach na całym świecie, więc gdziekolwiek państwo pojedziecie, na pewno zetkniecie się z naszym urządzeniem. Równie dumni jesteśmy z naszych wyników finansowych. W roku 2016 nasz obrót wyniósł 6,1 miliarda euro i co najważniejsze, w ciągu ostatnich kilku lat potroiliśmy wartość naszego biznesu. To bardzo ważne informacje, gdyż udowadniają, że współpracujecie z firmą rzetelną, solidną i rozwojową.

Marek Magnowski, odpowiedzialny za rozwój marki Tefal, dyrektor sprzedaży bezpośredniej w Groupe SEB Polska, powiedział: – Obchodzimy dzisiaj okrągłą rocznicę sprzedaży naszego sztandarowego produktu Tefal Companion w systemie sprzedaży bezpośredniej. Muszę podziękować wszystkim osobom bezpośrednio zaangażowanym w rozwój tego projektu, przede wszystkim za opracowanie naszego własnego standardu pokazów domowych. Ten system się sprawdza i przynosi dobre efekty. Dzięki dynamicznej pracy w ciągu ostatnich kilu miesięcy, nasz dział zwiększył wynik sprzedaży aż sześciokrotnie – z 600 tys. złotych do 3 mln 700 tys. zł.     

Na szerokim temacie dotyczącym robota kuchennego Tefal Companion skupiła się w swojej prelekcji Joanna Kaliszewska, product manager w Groupe SEB Polska: – Na wstępie pragnę podziękować wszystkim home promotorom za wkład w całoroczny rozwój naszego projektu. To co zrobiliście w kwestii promocji marki Tefal i budowy wizerunku dla Companiona za pomocą swoich osobistych pokazów, nie byłaby w stanie uczynić żadna telewizja, radio czy internet. Sprzedaż bezpośrednia i marketing szeptany okazały się strzałem w dziesiątkę. Bardzo fajnie sprawdził się również konkurs „Testuj z Tefal” oraz kampania „Niebieskie pudełko” skierowana do świeżo upieczonych mam. Jednak mnie z punktu widzenia marketingu najbardziej cieszy zadowolenie tysięcy naszych klientów, z którymi mam na co dzień kontakt. Ludzie cenią w naszym robocie świetne wykonanie czyli dobrą jakość oraz funkcjonalność i wielozadaniowość. Z tego jesteśmy najbardziej dumni. Mogę śmiało stwierdzić, że robot kuchenny Tefal Companion to obecnie jeden z najlepszych, a na pewno najbardziej innowacyjny robot gotujący na rynku.  

Joanna Kaliszewska zaprezentowała również szeroką gamę nowych, ciekawych produktów i urządzeń gotujących, które firma wprowadza w obieg do systemu sprzedaży bezpośredniej. Kolejną prezentację przeprowadziła Marta Kownacka – direct sales specjalist, która w firmie jest odpowiedzialna za szeroko rozumianą logistykę. W wykładzie skupiła się głównie na aspektach związanych z portalami internetowymi wspomagającymi sprzedaż, wyjaśniła również jak funkcjonuje system ratalny, za którego pomocą można zwiększyć wyniki sprzedażowe.

Ostatnim wykładem była świetna prelekcja Tomasza Michniewicza. To podróżnik, organizator wypraw i ekspedycji do dżungli i na pustynie całego świata, który w niezwykle inspirujący i okraszony sporą dawką humoru sposób opowiedział o tym, jak za pomocą profesjonalnie przeprowadzonych wojaży, człowiek może się rozwijać duchowo, kulturowo i mentalnie. A wieczorem podczas bankietu wszyscy bawiliśmy się podczas koncertu Urszuli, która wraz ze swoim zespołem przypomniała swoje najbardziej znane kawałki z lat 80-tych.

Groupe SEB od 160 lat gości w domach mieszkańców blisko 150 krajów, będąc międzynarodowym liderem w produkcji i sprzedaży małych artykułów sprzętu gospodarstwa domowego. Pod swoim szyldem zrzesza ponad 20 uznanych marek, których produkty powstają w 40 fabrykach na całym świecie. Najbardziej znane i cenione przez konsumentów marki, wchodzące w skład Groupe SEB to: TEFAL, MOULINEX, KRUPS, LAGOSTINA czy ROWENTA, których produkty od wielu lat można kupić w krajach Europy, Ameryki Północnej czy Japonii, a w ostatnich latach coraz większym powodzeniem cieszą się także w Chinach i Brazylii. Produkty marek z Groupe SEB od lat goszczą w domach wielu z nas, ułatwiając nam życie. Groupe SEB to firma, która na przestrzeni lat swoją pasją do ciągłego rozwoju, pracą zespołową i szacunkiem dla ludzi zdobyła zaufanie wielu klientów.

Mogą Cię również zainteresować