Tomasz KammelTomasz Kammel

Tomasz Kammel zwrócił naszą uwagę podczas swojej niesamowitej prelekcji, którą dał kilka miesięcy temu dla firmy DRB Centrum Odszkodowań. Pisaliśmy o tym w tym miejscu. Zrobił na nas tak duże, pozytywne wrażenie, że poprosiliśmy go o dołączenie do naszej ekipy szkoleniowców z projektu AKADEMIA MLM (Edward Ludbrook, Michael Strachowitz, Iwona Majewska-Opiełka, dr Alina Warzecha, Paweł Borecki, Maciej Maciejewski, Piotr Wajszczak, Maciej Budzich i Maciej Mazurek).

ReklamaReklama

Teraz wystarczy, że każdy zainteresowany zorganizowaniem u siebie w strukturze lub firmie super wykładu, na którym Tomasz Kammel przekaże menedżerom mnóstwo cennej wiedzy i da potężną dawkę motywacji do działania, skontaktuje się z nami, a wszystko zostanie załatwione jak się należy.

Tomasz Kammel jest autorem i współtwórcą cyklicznych audycji dla TVP i TV POLSAT, m.in.: The Voice of Poland, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety Rodzinne, Show Express, Teleexpress, Miasto Marzeń, Randka w Ciemno, Wykrywacz Kłamstw, Sobota w Europie, Kammel Tropi Najlepsze Reklamy Świata, Filmidło. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Był gospodarzem festiwalu Polsat Toptrendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Rewia Sylwestrowa, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner. Jest ekspertem i trenerem; współzałożycielem firmy szkoleniowej Personal Reactor. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji międzyludzkiej i wystąpień w mediach. W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Autor książki „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji”. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem. Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

AKADEMIA MLM to wchodząca w skład projektu GRUPA MLM jedyna tego typu na świecie jednostka szkoleniowo-konsultingowa, którą powołała do życia redakcja pisma „Network Magazyn”. Jej zadaniem jest organizacja szkoleń, konferencji i seminariów z zakresu przedsiębiorczości, biznesu i sprzedaży na najwyższym poziomie oraz szeroko rozumiane doradztwo i konsulting dla firm, które już działają lub dopiero mają zamiar budować swój biznes w oparciu o zasady sprzedaży bezpośredniej lub multi level marketingu (inaczej nazywanym MLM, marketing wielopoziomowy, network marketing, marketing sieciowy). To za pomocą tego projektu i skupionych wokół niego najlepszych specjalistów, stawiamy i oddajemy pod klucz firmy MLM. I mamy się czym pochwalić. Więcej informacji pod www.akademiamlm.biz