Wakacyjne szkolenie aktywnych agentów DRB

przez Marta Dec-Supierz
888 odsłony

Wakacje dla jednych oznaczają błogie lenistwo, z kolei dla innych wytężoną pracę. Do tej drugiej grupy zdecydowanie należy zaliczyć agentów Centrum Odszkodowań DRB, dla których okres wakacyjny jest niezwykle intensywny…

Z jednej strony wiele osób poszkodowanych, zwłaszcza w tym okresie częstych, natężonych wyjazdów wakacyjnych, potrzebuje ich pomocy. A z drugiej strony to dobry czas na rozwijanie swoich kompetencji i podnoszenie kwalifikacji. Stąd też Centrum Odszkodowań DRB – firma efektywnie działająca w systemie MLM i nieustannie dbająca o najwyższy poziom przygotowania swoich agentów do pracy i rozwój ich umiejętności miękkich, zorganizowała wakacyjne szkolenie dla swoich najbardziej aktywnych agentów.

Szkolenie odbyło się 30 czerwca br. w Łodzi, a myślą przewodnią rozmów i prelekcji było hasło: „Wyznacz sobie cel – walcz o niego!” Wyselekcjonowana grupa ponad 150 osób nabywała tam nowe kompetencje, które teraz wykorzystują w praktyce w ramach coraz aktywniejszych działań, co zapewne przybliży ich sukces zarówno pod kątem ekonomicznym jak i na płaszczyźnie niesienia pomocy ludziom poszkodowanym.

Wydarzenie rozpoczęli Jan Buzalewicz – wiceprezes zarządu Centrum Odszkodowań DRB oraz Kamil Lisicki – dyrektor generalny, którzy już na wstępie dostarczyli uczestnikom spotkania mocną dawkę merytoryki, przybliżając im najważniejsze kompetencje managera, o których każdy z nich powinien pamiętać w swojej codziennej pracy.

Następnie Piotr Stępień – dyrektor zarządzający, przeprowadził uczestników spotkania krok po kroku po tajnikach sukcesu, czyli zademonstrował na realnych przykładach co zrobić, aby swoją karierę zawodową w systemie network marketing wznieść na jeszcze wyższy poziom. Na zakończenie Piotr Robacki – dyrektor generalny, przekazał agentom cenne wskazówki w zakresie motywacji i odpowiedział na jakże ważne pytanie – „po czym poznać aktywnego agenta?”, bowiem to właśnie tacy aktywni ludzie odnoszą przecież realny sukces najwyższych lotów.

– To był interesujący przekaz cennych informacji, po to aby lepiej zrozumieć nasze potrzeby i osoby, z którymi pracujemy – relacjonuje Dagmara, jedna z uczestniczek wydarzenia. – Szkolenie na najwyższym poziomie i co niezwykle ważne – otrzymaliśmy wiele praktycznej, przydatnej wiedzy, którą niewątpliwie będę wykorzystywała na co dzień… Ba, nawet już zaczęłam! – dodaje agentka DRB.

Jak widać wakacje z DRB nie muszą być nudne, a wręcz przeciwnie. To świetny czas na nowe wyzwania, cele i plany, które można efektywnie realizować dzięki wsparciu firmy i zaangażowaniu jej współpracowników. Bo jak DRB wie, to właśnie w ludziach drzemie największa siła, a tylko od nich samych zależy czy ją pozytywnie wykorzystają. Z kolei firma – jak twierdzi – odpowiednio ich w tych działaniach wesprze.

Mogą Cię również zainteresować