Po trzech latach doskonalenia i rozwijania strategii oraz lifterów BYAS, WellStar wciąż rośnie o 200% rocznie i wygląda na to, że jest na dobrej drodze, żeby wszystkie wizje firmy stały się rzeczywistością. Network Magazyn skorzystał z okazji, aby przeprowadzić ekskluzywny wywiad z prezesem Christianem Wiesnerem i dowiedzieć się więcej na temat jego wyjątkowej strategii dla Polski i Europy.

Network Magazyn: Często mówi pan o tym, żeby radykalnie zmienić rynek poprzez „WYKORZYSTANIE ZMIENIAJĄCEGO SIĘ WIATRU”. Może pan wyjaśnić co to znaczy?

Christian Wiesner, WellStar CEO: W prostych słowach chodzi o to, że nie można odnieść długotrwałego sukcesu CIĄGLE IDĄC POD WIATR. Każdy kapitan statku musi wiedzieć skąd nadchodzi wiatr i rozwijać swoje żagle w dobrym kierunku, tak aby uzyskać maksymalną prędkość. Kiedy kierunek wiatru zmienia się, musi przewidzieć to odpowiednio wcześniej. Dobry kapitan potrafi zmienić szybko i bezkompromisowo kierunek. Tylko w ten sposób można odnieść sukces i stać się nowym liderem na rynku.

Christian WiesnerChristian Wiesner

Network Magazyn: Czy ma pan dla nas jakiś konkretny przykład?

Christian Wiesner: Weźmy pod uwagę komputery Apple. Mimo, że produkowali bardzo dobre komputery i oprogramowania, nie mogli odnieść sukcesu przez dekady, ponieważ rynek komputerów był nasycony i miał małą szansę na wzrost. Steve Jobs, genialny prezes Apple, uświadomił sobie, że przyszły wzrost to już nie komputery stacjonarne, lecz mobilne. Stworzył mobilny komputer dla każdego – o małych rozmiarach, łatwo dystępny i prosty w użyciu. Dzisiaj znamy go jako „smart phone” i jest sprzedawany pod nazwą „iPhone”. Wystartował będąc nieznanym, jednak ten produkt pozwolił firmie Apple stać się firmą Nr 1 na świecie z 250 miliardami dolarów ze sprzedaży w okresie krótszym niż 10 lat! To właśnie nazywam „WYKORZYSTANIEM ZMIENIAJĄCEGO SIĘ WIATRU” w celu osiągnięcia ogromnego sukcesu. Firma Apple nie próbowała zwyciężyć na starym rynku z „lepszym” produktem, lecz kompletnie zmieniła rynek komputerowy i stworzyła nowy rynek, na którym teraz dominuje zarabiając więcej niż 80 % zysków całego świata.

Network Magazyn: Bardzo ciekawy przykład. To gdzie jest WellStar „WYKORZYSTUJĄC ZMIENIAJĄCY SIĘ WIATR” dzisiaj?

Christian Wiesner: Po dziewięciu latach sprzedaży dobrych suplementów, zrozumieliśmy, że to rynek mający 100 lat i pełny konkurujących ze sobą firm. Mogliśmy wybrać drogę podobną do innych koncernów i dodać do sprzedaży produkty „podobne” typu zwykłe kremy, napoje energetyczne, olejki lub make-up, żeby zwiększyć sprzedaż, ale odrzuciliśmy ten pomysł, nie śledząc masy. W 2012 roku zdecydowaliśmy, że bierzemy przykład z Apple i stworzymy zupełnie nowy rynek, na którym możemy dominować w przyszłości. Szukaliśmy rynku z dużymi obrotami, posiadającego mało innowacji... Szybko go znaleźliśmy w segmencie urody, pielęgnacji skóry. Ten rynek ma spektakularny obrót 500 MILIARDÓW EURO rocznie i jest pełen niedotrzymanych obietnic ze strony firm posiadających cudowne kremy, które dużo kosztują, ale nie przynoszą spodziewanych efektów.

To wprost idealny rynek do radykalnej poprawy i „WYKORZYSTANIA ZMIENIAJĄCEGO SIĘ WIATRU”.

Network Magazyn: A gdzie jest „ZMIENIAJĄCY SIĘ WIATR” w branży beauty?

Christian Wiesner: Profesjonalne kosmetyczki nigdy nie polecą klientom zwykłych kremów, żeby odmłodzić skórę. One wiedzą, że żaden krem nie może przeniknąć przez pierwszą, ochronną warstwę skóry, przez co osiągamy bardzo niewielkie lub żadne rezultaty w prawdziwym odmładzaniu skóry. Teraz, dobrą wiadomością jest to, że istnieją skuteczne technologie, rozwijane i udoskonalane w ostatnich latach, które udowodniły prawdziwe odmładzanie skóry. Dzięki jonoforezie i radiofrekwencji używanych w klinikach urody, można teraz zmniejszyć w znacznym stopniu ilość zmarszczek, zlikwidować zbędne otłuszczenie i przywrócić naturalny owal twarzy. Dzięki EMS można również dokonać liftingu odpowiednio stymulując mięśnie twarzy. Te technologie są powszechnie sprawdzone i znane, pozwalają osiągać świetne rezultaty bez skutków ubocznych. Ale dokładnie tak jak pierwsze komputery, są one zbyt drogie dla przeciętnego człowieka. Dlatego powstała nasza wizja stworzenia urządzenia Hi-Tech w branży beauty, które łączy te trzy najważniejsze technologie z możliwością korzystania z nich w każdym domu. Chcieliśmy stworzyć takie urządzenie, którego można łatwo i bezpiecznie używać w domu, które jest przystępne cenowo dla każdego i wystarczająco małe, aby móc zabierać je ze sobą w każdą podróż. To były nasze parametry! Opracowaliśmy Face Lifter pod brandem BYAS®. BYAS to skrót od BIONIC YOUTH ACTIVATING SYSTEM i oznacza BIONICZNY SYSTEM AKTYWUJĄCY MŁODOŚĆ.

Dzisiaj Face Lifter zawiera wszystkie trzy technologie, zabieg trwa jedyne sześć minut i kosztuje tylko ... 90% mniej niż zabieg w klinice urody. A efekty są spektakularne.

Network Magazyn: W jaki sposób sprzedajecie Liftery BYAS?

Christian Wiesner: Sprzedaż zaczęliśmy skromnie – Face Lifter 1 w 2013 roku to było bardzo proste urządzenie, a uzyskaliśmy ze sprzedaży 3 mln euro w pierwszym roku. Rok po roku udoskonalaliśmy technologię plus opracowaliśmy siedem dodatkowych i wyjątkowych technologii BYAS, które mają zapewnić naszym klientom bezpieczeństwo i skuteczność w codziennym użytku. Dzisiaj jesteśmy liderem innowacji na rynku urządzeń domowych beauty Hi-Tech. Do tej pory sprzedaliśmy 500 000 Lifterów i mamy roczny wzrost o około 200%. Planujemy przekroczyć obrót 100 mln euro w tym roku tylko w samej Europie. To doskonała wiadomość dla zupełnie nowego rynku. Teraz czekamy z niecierpliwością na przekroczenie 1 mld euro obrotu w 2019 roku. Wierzymy, że z naszą technologią możemy uzyskać 10 mld euro obrotu rocznie. Ponadto przygotowujemy kolejne fantastyczne urządzenia. Naszym celem jest być kolejnym „Apple Beauty” i proszę mi wierzyć, każdego dnia pracujemy z dużym skupieniem, aby to marzenie stało się rzeczywistością.

Network Magazyn: Trzy lata temu zaczął pan już w Polsce budowanie biznesu WellStar ale – jak się okazało – z niewielkim sukcesem. Co poszło nie tak?

Christian Wiesner: Szczerze, dziś uważam, że po prostu wybraliśmy niewłaściwych liderów. Wielu z nich było networkerami starej szkoły, sprzedawali tylko pakiety startowe dla nowych partnerów nie wierząc, jaki ogromny potencjał ma BYAS dla klienta końcowego. To był główny powód słabego powodzenia w Polsce. Jednak jeden z mądrych liderów – Witold Casetti, zrozumiał ogromny potencjał rynku i naszego produktu natychmiast. Wprowadził z nami BYAS do Włoch, a stamtąd zapoczątkował sensacyjną historię sukcesu. W 2015 roku, razem z nim i innymi naszymi wspaniałymi liderami włoskimi – Roberto Grandisem i Francesco Pironaggim, opracowaliśmy przyszłą strategię WellStar, którą nazwaliśmy „Fair Social Sellingâ”. Skoncentrowaliśmy się wyłącznie na budowaniu biznesu za pośrednictwem partnerów z klientami i opiece nad nimi. Od tamtej pory nasz europejski sukces miał naprawdę duży wzrost.

Network Magazyn: Jak opisałby pan strategię WellStar Fair Social Sellingâ?

Christian Wiesner: Bardzo łatwo. Proszę zadać sobie pytanie – jaki jest cel posiadania doskonałych produktów, jeśli nie posiadasz prawdziwych klientów, którzy kupią Twoje produkty z entuzjazmem co miesiąc? Większość firm MLM ma mniej klientów, ponieważ większość ich obrotu pochodzi ze sprzedaży nowym partnerom marzeń. Ich obrót w 90% pochodzi ze sprzedaży zestawów startowych. W takich biznesach większość ludzi generuje bardzo słaby lub zerowy dochód, ponieważ posiadają małe zespoły i nie mają osobistych klientów. To dlatego większość ludzi porzuca te firmy już po krótkim czasie. Tradycyjne firmy sprzedaży bezpośredniej mają mnóstwo klientów, ale wydają się być nieatrakcyjne dla większości ludzi, ponieważ są postrzegane jako firmy prowadzące akwizycję „od drzwi do drzwi” na zimnym rynku. Pukając do nieznajomych. Nie ma w tym nic złego ale jest to bardzo trudna sprzedaż, którą tylko niewielu ludzi może zrobić lub chce zrobić.

System Fair Social Sellingâ firmy WellStar jest oparty na następujących strategiach… Po pierwsze pomagamy naszym nowym partnerom już od pierwszego dnia w budowaniu zarówno bazy klientów jak również drużyny. Aby to zagwarantować, mamy bezpłatny 4-tygodniowy program szkoleniowy, po którym człowiek staje się certyfikowanym „BYAS Beauty Stylist". W tym programie szkoleniowym nowy partner zostaje drobiazgowo przygotowany w temacie procesów odmładzania skóry, poznaje szczegółowo produkty BYAS oraz nauczy się jak profesjonalnie prezentować i sprzedawać Liftery w idealny sposób. Po drugie, mamy bardzo prosty proces sprzedaży – klienci są zapraszani na bezpłatny zabieg z użyciem skutecznych technologii o wartości 100 euro. Jest to bardzo łatwe do promowania. W ten sposób nasze prezentacje są przez uczestników zawsze w pełni zarezerwowane.

Network Magazyn: Czy partnerzy WellStar muszą kupować swoje stocki? Kto może sobie pozwolić na Wasze Face Liftery i jaki jest zarobek dla partnera?

Christian Wiesner: Nie, absolutnie. Kiedy klient zamawia produkt, partner WellStar wysyła zamówienie poprzez aplikację BYAS do nas, a my dostarczamy sprzęt prosto do domu klienta, wraz z 2-letnią gwarancją dla pełnego szczęścia. Wszyscy, którzy mogą sobie pozwolić na zakup smartphona, mogą również pozwolić sobie na Face Lifter. Dzięki naszej ogólnoeuropejskiej współpracy z PayPal i innymi dużymi bankami europejskimi, jesteśmy w stanie zaoferować nasze urządzenia z technologią Hi-Tech w cenie począwszy od jedynie 17 euro miesięcznie. Około 50% badanych użytkowników, którzy użyją Face Lifter po raz pierwszy, chcą go kupić natychmiast, dzięki jego wspaniałym wynikom i fantastycznej cenie. Ale najlepsze jeszcze przed Wami. Teraz możemy wypłacać naszym partnerom prowizje w ciągu siedmiu dni! To średnio od 120 do 500 euro za każdego klienta. W taki sposób, mamy wielu partnerów, którzy nigdy nie sprzedali niczego wcześniej, a z BYAS zarabiają 1 000 euro i więcej w pierwszym tygodniu, nawet nie mając jeszcze swojego zespołu. Trzeba pamiętać, że wiele osób nie chce się stać wielkim liderem. Jeśli mogą zarobić 2 000 euro dodatkowo co miesiąc, w bezpieczny sposób – są szczęśliwi.

A to jest nasza baza! Pewnego dnia będziemy chcieli wspierać miliony aktywnych partnerów, którzy mogą zarabiać na życie mając mały zespół i sprzedając Liftery BYAS.

Network Magazyn: Jesteście znani jako firma technologii Hi-Tech (urody). Jakie są Wasze plany związane z tą dziedziną na przyszłość?

Christian Wiesner: Oczywiście, nie mogę za bardzo wejść w szczegóły, ponieważ te stanowią tajemnicę firmy. Ale powiem o naszych dwóch głównych strategiach, na których teraz się skupiamy. Strategia nr 1 to rozwój kolejnych, rewolucyjnych Lifterów, aby totalnie zmienić i zdominować rynek. Posiadamy Face Liftery do odmładzania skóry i od 2015 roku Body Liftery do kształtowania sylwetki. Body Lifter rewolucjonizuje branżę fitness. Nasi klienci pozbywają się tłuszczu i różnych problematycznych stref bez diety i robienia treningu. Body Lifter sprzedaje się bardzo dobrze wszędzie, gdzie ludzie chcą wyglądać dobrze. To ogromny przyszłościowy trend. Informacja Top Secret – rozwijamy nową maszynę Hi-Tech, która zdominuje kolejny rynek. Wprowadzenie tych urządzeń będzie miało miejsce w ciągu następnych 6 do 24 miesięcy i przyspieszy jeszcze bardziej wzrosty naszych wyników. Nasz cel jest prosty – w ciągu 10 lat każde gospodarstwo domowe ma posiadać i aktywnie używać przynajmniej jedno urządzenie Hi-Tech BYAS.

Strategia nr 2 – wkładamy dużo wysiłku i pieniędzy w rozwój narzędzi sprzedażowych światowej klasy. Niedawno wprowadziliśmy na rynek pierwszą aplikację na świecie z technologią łączoną z rzeczywistością, która pozwala naszym partnerom analizować wiek skóry klientów przy użyciu iPada lub smartphona i pokazywać na żywo, jakie efekty w odmładzaniu uzyskają używając naszych urządzeń. To jest prawdziwie sensacyjna technologia. To działa tak, jakby człowiek patrzył w lustro i spotkał siebie samego ale 10 lat wcześniej. Takie narzędzia sprawiają, że sprzedaż staje się łatwa i przyjemna. To jest nasz główny cel. Chcemy ustanowić miesięczny obrót ze sprzedaży w wysokości 2 000 euro i więcej na jednego partnera. W ten sposób mali i wielcy liderzy mogą zarobić świetne pieniądze! W niedalekiej przyszłości będziemy mieć wiele więcej narzędzi sprzedażowych Hi-Tech i rekrutacyjnych. Naszym celem jest opracowanie technologii, która może wspierać i ułatwiać budowanie swojego zespołu i pozyskiwanie nowych klientów. W tej dziedzinie istnieje jeszcze ogromne pole do popisu. I mogę powiedzieć, że w tym zakresie jesteśmy dobrze przygotowani!

Network Magazyn: Proszę powiedzieć nam coś więcej o liderze Witoldzie Casettim, który jest obecnie najwyżej w rankingu firmy.

Christian Wiesner: Kiedy Witold i jego żona Kamilla przyjechali do naszej centrali w Berlinie 2 lata temu, to była miłość od pierwszego wejrzenia z obu stron. Witold jest znanym dziennikarzem w telewizji i bardzo skutecznym liderem w dziedzinie finansów od ponad 20 lat. Jest osobą niezwykle pozytywną i uczciwą. Dlatego zakochał się w naszej wizji pozyskiwania klientów i budowaniu zespołu od samego początku. Jego żona Kamilla jest bardzo inteligentną businesswoman. To ona przekonała Witolda bardzo szybko, że Face Lifter jest naprawdę unikalny, i że w przyszłości każda kobieta a nawet mnóstwo mężczyzn będą posiadali Face Liftery BYAS w domach. Oboje byli bardzo rozczarowani słabym leadershipem w ówczesnej Polsce, więc postanowiliśmy w lipcu 2015 roku rozpocząć razem budowanie biznesu we Włoszech, gdzie Witold został wychowany i mieszkał przez pierwsze 30 lat swojego życia. Tam szukaliśmy profesjonalnych liderów skupionych zarówno na klientach jak i na rozbudowie sieci. Silnych etycznie. Włochy szybko się rozwinęły i stały się naszym najsilniejszym rynkiem z ogromnymi obrotami.

Witold Casetti, Christian Wiesner, Kamilla DąbrowskaWitold Casetti, Christian Wiesner, Kamilla Dąbrowska

W 2016 roku zaczęliśmy również ekspansję w Hiszpanii, Francji, Słowenii i Chorwacji oraz w 2017 roku w Turcji. W tych krajach, Witold i Kamilla mają już setki liderów, którzy są prezydentami i dziesiątki tysięcy partnerów z ponad 200 000 sprzedanych Lifterów BYAS. Wspólnie zauważyliśmy, że skupiając się na klientach człowiek może rosnąć w super szybki i stabilny sposób, w tym samym czasie.

Witold i Kamilla zarobią ponad 1 mln euro już w tym roku, a to dla nich dopiero drugi pełny rok z WellStar. Oni pokazali, że ze znakomitym nowym rynkiem, produktem, z dużą ilością rzetelnej pracy, będąc uczciwym… ogromny sukces jest możliwy dla każdego.

Network Magazyn: To jest naprawdę fantastyczna historia sukcesu. Jakie są konkretne plany dotyczące ponownego uruchomienia WellStar w Polsce?

Christian Wiesner: Od pierwszego dnia będziemy się koncentrować na budowaniu zespołu i szkoleniach, jak również na kliencie końcowym. Jeśli człowiek chce się rozwinąć stabilnie, nie ma sposobu na zrobienie tego bez wielkiej liczby klientów. Rozumie to każdy inteligentny lider, który myśli długoterminowo. Pozostaje pytanie – jaka firma oferuje produkty, które są naprawdę nowatorskie, bez żadnej konkurencji, które sprzedają się dobrze i ciągle, do klientów końcowych? Wierzymy, że mamy ten wyjątkowy pakiet dla wszystkich polskich liderów, którzy chcą mieć bezpieczny biznes w przyszłości oraz chcą w znacznym stopniu zwiększyć własne zarobki z firmą, która rozwija się o 200% rocznie, posiadająca ogromny potencjał na przyszłość. Z takimi atrybutami teraz ponownie uruchamiamy Polskę. W przyszłym roku planujemy również rozpocząć biznes BYAS na Ukrainie i w Rosji. Jest to okazja, aby każdy top lider już od pierwszego dnia mógł zarobić na dwustu milionowym rynku potencjalnych klientów!

Witold CasettiWitold Casetti

Network Magazyn: Jeszcze jakieś asy w rękawie?

Christian Wiesner: Pewnie! Żeby wynagrodzić przywództwo pierwszym liderom – nazywamy ich founderami – wystartowaliśmy z „WellStar Founder Program”. Pierwszych 1 000 prezydentów może się zakwalifikować i dostać akcje firmy i czerpać zyski ze wszystkich przyszłych obrotów w Europie. W 2019 roku, kiedy planujemy zarobić 1 mld euro, akcje będą warte prawdziwą fortunę. Dlatego wszyscy europejscy liderzy już pracują bardzo ciężko, aby móc zakwalifikować się do programu teraz. Dla Polski opracowaliśmy specjalny program „Fast Run to Founder”, który pozwala pierwszym liderom zakwalifikować się szybko i łatwo do pozycji foundera. Oprócz tego nagradzamy dobrą pracę liderów w wyjątkowym programie „Mercedes Benz Car” i z lukratywnym wsparciem na początek. Jestem pewien, że Polska stanie się wkrótce jednym z naszych najsilniejszych rynków! To nie przypadek, że mamy polskiego lidera na najwyższej pozycji w firmie i jestem przekonany, że istnieje wielu wspaniałych liderów w Polsce. Takich jak Witold i Kamilla – z wysoką rzetelnością i profesjonalnym podejściem. Czekam z niecierpliwością na budowanie polskiego rynku wraz z nimi oraz wszystkimi przyszłymi founderami firmy WellStar z Polski!

Network Magazyn: Dziękujemy za rozmowę.

KONTAKT DO FIRMY WELLSTAR: www.vision2020.pl