Premiera nowej linii kosmetyków kolorowych działającej w systemie MLM marki Prouvé obyła się w październiku we wrocławskim showroomie firmy, wraz z premierą nowego katalogu. Nie bez powodu miało to miejsce w pierwszych tygodniach jesieni. To właśnie wrzesień i październik są w branży fashion & beauty najważniejszymi miesiącami. Niedawno zakończyły się tygodnie mody w Londynie, Mediolanie i Paryżu, podczas których poznaliśmy trendy prosto z wybiegów.

Czego więc możemy się spodziewać? Prouvé jest wierna swojej filozofii – dąży do piękna przez minimalizm i naturalność. Tym razem zagląda do kosmetyczek Francuzek, by odkryć fenomen ich ponadczasowej urody i stylu. Prouvé MAKE me UP to kolekcja kosmetyków kolorowych, których celem jest podkreślenie naturalnych cech urody, zgodnie z zasadą „mniej znaczy więcej”.

Francuskie triki urodowe koncentrują się wokół dobrego samopoczucia, pozytywnej energii i szczęścia i właśnie takie podejście stało się inspiracją do stworzenia tej nowej linii produktowej. Tak więc każdy znajdziecie w niej kosmetyki w 100% mineralne, naturalne, w większości hipoalergiczne i odpowiednie dla wegan i wegetarian. Dzięki nim każda z pań może teraz skompletować kosmetyczkę tak, aby zawsze wyglądać i czuć się atrakcyjnie.

Katarzyna Trawińska – twórczyni i właścicielka marki, po raz kolejny udowodniła, że klasyka, kapsułowe rozwiązania i dbałość o detal nigdy nie wyjdą z mody. Sama przyznaje: – Osobiście testowałam składy, dobierałam kolory, akceptowałam opakowania tak, żeby oddać w ręce naszych dystrybutorów i klientów najwyższej jakości, sprawdzone i dopieszczone produkty. Warto obserwować ten polski marketing sieciowy. Z pewnością nie raz nas jeszcze zaskoczy. Kto by pomyślał, że czerpiąc z minimalizmu można tak wiele odkryć…