Premiera jest próbą tej network marketingowej spółki, która chce zdobyć więcej udziałów w tym rynku. Kategoria żywienia sportowego, którą firma określiła jako rynek o wartości 30 miliardów dolarów, skutecznie potraja swój docelowy rynek i zapewnia nowe, wcześniej niewykorzystane segmenty klientów.
Ta linia obejmuje obecnie mieszankę aminokwasów egzogennych (EAA) OPTAVIA ACTIVE i białko serwatkowe OPTAVIA ACTIVE, a dodatkowe produkty mają zostać wprowadzone na rynek w 2024 roku. Wszystkie produkty OPTAVIA ACTIVE nie zawierają sztucznych barwników, aromatów ani substancji słodzących i posiadają certyfikat Informed Sport, co oznacza że nie zawierają żadnych zakazanych substancji.
Medifast ujawnia również nowe partnerstwo z Aaptiv – aplikacją fitness: – Wraz z wprowadzeniem OPTAVIA ACTIVE oferujemy teraz kolejne narzędzie, które pomoże większej liczbie osób zmienić styl życia i przyjąć zdrowe nawyki we wszystkich dziedzinach egzystencji – powiedział Dan Chard, prezes i dyrektor generalny w Medifast.
– Ta linia opiera się na naszym istniejącym już programie zdrowego zarządzania wagą i odżywiania oraz zapewnia każdemu klientowi prosty, prowadzony przez trenera sposób na ćwiczenie nawyku zdrowego ruchu. Robimy ogromne postępy w realizacji naszej misji, ponieważ cały czas sprawiamy, że OPTAVIA jest coraz ważniejsza dla systematycznie powiększającej się liczby osób – dodał.