Marka Golden Drop wprowadziła nowy produkt

przez Marek Wyrzychowski

12 lutego br. we wrocławskim hotelu Vega odbyło się spotkanie właścicieli i współpracowników/dystrybutorów marki Golden Drop, gdzie uroczyście zaprezentowano nowy w tych network marketingowych strukturach produkt o nazwie Golden Aronia.

ee

O zaletach i właściwościach nowego produktu Golden Aronia, który jest suplementem diety, dokładnie opowiedział prof. dr hab. Jan Oszmiański. Przekazał uczestnikom spotkania mnóstwo cennych informacji oraz udostępnił wyniki wielu badań naukowych, które gromadził przez ostatnie lata swojej pracy.

Jako, że w tym systemie sprzedaży zdrowie i pieniądze kompatybilnie idą ze sobą w parze, w drugiej części spotkania odbył się wykład poświęcony już nie samemu produktowi, a związanym z jego dystrybucją kwestiom finansowym. Zaimplementowany w ten biznes plan marketingowy zaprezentowała dwójka liderów budujących z Golden Drop swój MLM – pani Danuta oraz pan Czesław.

Cieszę się, że ludzie bardzo pozytywnie odebrali fakt wprowadzenia na rynek nowego produktu oraz informację o możliwościach finansowych, jakie są z tym związane – powiedział nam Łukasz Piaskowski, właściciel marki Golden Drop. – Nasz network marketing od samego początku jest oparty na matrycy. Cały czas jest to matryca do 10 poziomu. Kwalifikacja taka sama jak w przypadku naszego oleju czyli 90 zł netto. Wprowadziliśmy pojęcie „zakupu menedżerskiego”. Jest to jednorazowy zakup 3 opakowań po niższej cenie. Jak raz członek klubu zakupi 3 opakowania to w każdym następnym miesiącu ma już prawo do kupowania jednego opakowania w cenie niższej. Teraz na pewno każdy sukces nasi współpracownicy będą mogli odnieść jeszcze łatwiej i szybciej – poinformował nas Piaskowski.

Mogą Cię również zainteresować