Jak czytamy w informacji prasowej marka FitLine zaimponowała jury złożonemu z ekspertów „wybitną i profesjonalną pracą” i została uhonorowana jako jedna z najlepszych marek produktów i firm w kategorii „Doskonałe marki/Zdrowie i farmaceutyka”.
Wojciech Foremnik, dyrektor ds. marketingu w PM-International skomentował: „Jesteśmy zaszczyceni i dumni z faktu, że otrzymaliśmy tegoroczną nagrodę German Brand Award. FitLine oznacza jakość życia i wymierne rezultaty, więc właśnie temu ufają nasi klienci od ponad 30 lat. Nasz wewnętrzny dział badań i rozwoju stale optymalizuje asortyment produktów FitLine tak, aby pozytywnie wpływać na życie naszych klientów”.
Kierując się mottem: „Dzisiaj transformacja, jutro lider”, PM stara się pozostać liderem marki w swojej branży poprzez ukierunkowane inwestycje w oferty cyfrowe. Dysponując kwotą inwestycyjną od 7 do 9 milionów euro, w kwestii tego brandu firma chce w nadchodzących latach w dalszym ciągu dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań swoich klientów za pomocą technologii cyfrowych i dalej rozszerzać swoją obecność.
Nagroda German Brand Award przyznawana przez Niemiecką Radę ds. Wzornictwa i Niemiecki Instytut Marki odkrywa, prezentuje i honoruje wyjątkowe marki, a nagroda wspiera nie tylko zwycięzców, ale także branże, które reprezentują.