Artur TkaczykArtur Tkaczyk

Budowanie osobistej marki i kreowanie prywatnego wizerunku, zwłaszcza w internecie, trzeba zacząć od podstaw. Już na etapie wybierania nazwy firmy, jej logo, firmowej wizytówki, wyboru odpowiedniej domeny, profesjonalnego adresu mailowego… i oczywiście DOBREGO zdjęcia, którym będziemy się posługiwali. W social mediach i nie tylko. I tutaj mamy problem. Z tym jest różnie – raz wszerz, a innym razem podłużnie. Polscy przedsiębiorcy w znacznym stopniu nie zwracają na ten – wydawać by się mogło – szczegół w ogóle uwagi. Dlatego zalewa nas dzisiaj morze wpisów i reklam pokazujących tryliardy dolarów trzymane przez nieogarniętego młodzieńca w upaćkanym podkoszulku na tle wypłowiałej fototapety z uschniętymi palmami. I jeszcze zdziwienie:

Dlaczego nikt do mnie nie pisze? Pożyczyłem od wujka plik banknotów i nikt do mnie nie dzwoni? Co jest grane?

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – to jest 100% prawda. I na ten fakt trzeba również zwracać szczególną uwagę, kiedy buduje się biznes w systemie sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Tutaj kontakty międzyludzkie to podstawa. Dobry wizerunek jest gwarancją dobrego rozwoju. Mamy w polskim biznesie MLM już wielu świetnych liderów, ale jak wygląda u nich sprawa związana z dobrym zdjęciem? Różnie. Raz wzdłuż, a innym razem podłużnie…

Chcesz zacząć profesjonalnie budować swoją markę z porządnymi asami w rękawie? Mówisz i masz. Wspólnie ze znaną agencją fotograficzną KAT AND ART postanowiliśmy zorganizować w grudniu 2018 specjalną, dwudniową, biznesową sesję fotograficzną, skierowaną do przedsiębiorców budujących swoje biznesy w systemie marketing wielopoziomowy. I znów upieczemy dwa piękne, soczyste steki na jednym ruszcie.

Po pierwsze każdy zainteresowany lider otrzyma do ręki świetne narzędzia marketingowe na wiele lat pracy. Po drugie – najlepsze dzieła wieńczące ten projekt opublikujemy w Network Magazynie! Edukacyjnie…

Szczegóły akcji. Zdjęciami podczas tej fotograficznej sesji biznesowej zajmie się znany fotograf Artur Tkaczyk. – Z aparatem w ręku chyba się urodziłem. No, może trochę przesadzam, ale pierwszy aparat trafił w moje ręce, gdzieś ok. 1983 roku. Cudo radzieckiej produkcji o nazwie „Lubitel 166”. Od tamtej pory aparat fotograficzny towarzyszy mi zawsze. Parę lat temu ta pasja przerodziła się w coś więcej i od tamtej pory fotografią zajmuję się również zawodowo. Zdobyłem już wiele nagród w międzynarodowych konkursach fotograficznych; może nie tak prestiżowych jak konkursy „National Geographic”, ale to dlatego, że tego typu fotografia mnie nie „bawi”. Mój ulubiony temat to ludzie oraz fotografia uliczna – mówi o sobie artysta. Akcja potrwa dwie doby, a w skład sesji wchodzą:

  • Lunch zapoznawczy – opowiesz nam jakie masz oczekiwania, na co chcesz położyć nacisk, co podkreślić, na czym Ci zależy najbardziej, adekwatnie do tego nad czym obecnie pracujesz.
  • Przygotowanie stylizacji z całą ekipą profesjonalistów (stylista, make up, projektant lub kostiumolog) oraz aklimatyzacja w obiekcie.
  • Sesja.
  • Wybór zdjęć do obróbki wg. Twoich życzeń.
  • Część dla Ciebie i Twojego zespołu – jeśli chcesz go zaprosić. Apartament oferowany przez agencję na sesję, ma część konferencyjną. W tym miejscu możesz poprowadzić szkolenie lub warsztaty biznesowe, mogą być z tematyki własnej marki/wizerunku lub możesz zaprosić szkoleniowca z zewnątrz. Czas i miejsce są dla Ciebie. Zapewniamy catering, napoje.
  • Bankiet po sesji, atrakcje wedle życzenia – koncert prywatny, taniec prywatny, alkohol, posiłek, integracja.

Co z tego będziesz miał? Profesjonalne zdjęcia w trosce o Twój wizerunek. Jesteś człowiekiem sukcesu i liderem, nie muszę mówić jak bardzo jest to ważny argument dla odbiorców Twoich ofert firmowych lub osobistych. Oryginalne warunki szkoleniowe dla zespołu lub jego wybranych członków. Dajesz przykład własną sesją, pokazujesz w praktyczny sposób to, co możesz teraz omówić w temacie marka własna/wizerunek. No i część szkoleniowa połączona z integracyjną. Czas po całym dniu wartościowej pracy, spędzony wspólnie z atrakcjami. Koszt takiego przedsięwzięcia możesz potraktować osobiście lub zespołowo.

Jeśli to jest pomysł, propozycja dla Ciebie lub Twojej ekipy… możesz na tym biznesie ugrać aż 20% ceny. Specjalnie dla Network Magazynu Artur zjedzie z ceny 20% i da Ci specjalny kupon rabatowy na udział w tej sesji. Wystarczy na adres artur.tkaczyk@gmail.com wysłać odpowiedź na pytanie: Jak nazywał się najpopularniejszy aparat fotograficzny produkowany w ZSRR? Jeśli odpowiesz poprawnie otrzymasz taki oto kupon: