Alina Warzecha – niezwykle płodna publicystka, jest doktorem nauk ekonomicznych, dziekanem wydziału ekonomicznego w Gliwickiej Szkole Przedsiębiorczości. Pani doktor świetnie promuje wartości i idee biznesu MLM zarówno organizując konferencje i szkolenia, na swoim blogu (http://alinawarzecha.blogspot.com/), jak i udzielając się w bardzo poważnych wydawnictwach naukowych, co z pewnością niesamowicie dodatnio wpływa na wzrost zainteresowania sprzedażą bezpośrednią i marketingiem sieciowym wśród społeczeństwa. Buduje markę i wizerunek wszystkich z nas. Joanna Górska natomiast na Uczelni Łazarskiego (wydział ekonomii i zarządzania) niedawno obroniła pracę licencjacką, dotyczącą biznesu MLM. W ten sposób w dziale BAZA WIEDZY (Prace Naukowe i Dyplomowe) znajdują się już do przeczytania i analizy następujące publikacje:
- Robert Pieciułko – „Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy FM GROUP”.
- Dr Alina Warzecha – „Przedsiębiorstwo MLM. Cząstka globalnej sieci”.
- Dr Alina Warzecha – „Niechciane dziecko współczesnej ekonomii. Przedsiębiorstwa w ramach MLM”.
- Mieszko Mąkowski – „Znaczenie narzędzi internetowych stosowanych do rekrutacji w marketingu sieciowym na przykładzie firmy FM GROUP”.
- Dr Alina Warzecha/mgr. Piotr Vogelgesang – „Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej – przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego”.
- Dr Alina Warzecha – „Samozatrudnienie kobiet w network marketingu”.
- Joanna Górska – „Motywowanie i jego rola w multi level marketingu”.
Życzymy przyjemnej lektury!
BAZA WIEDZY – PRACE NAUKOWE I DYPLOMOWE