Nu Skin pracuje nad ulepszeniem kultowej linii produktów ageLOC Tru Face

by Maciej Maciejewski
178 views

Network marketingowy koncern Nu Skin chce tchnąć nowe życie w swoją kultową linię kosmetyków ageLOC Tru Face. Firma właśnie wprowadza na rynek nową wersję tych produktów, która jej zdaniem łączy wysokowydajną pielęgnację skóry z przyjazną dla planety innowacją.

źródło: Instagram

Odświeżona linia ageLOC Tru Face ma teraz ulepszone, bardziej zrównoważone opakowania zaprojektowane tak, aby zmniejszyć wpływ na środowisko, ograniczając ilość odpadów i obniżając emisję dwutlenku węgla.

Ta inicjatywa jest częścią szerszych celów marki w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nu Skin przewiduje, że do końca 2025 roku w oparciu o szacowaną sprzedaż globalną, jej systemy opakowań uzupełniających pozwolą zaoszczędzić 515 000 funtów (257,5 tony) szkła i plastiku, a także wyeliminują 572 tony emisji rocznie w porównaniu z jej wcześniejszymi, jednorazowymi opakowaniami szklanymi. 

Zdaniem wielu specjalistów z dziedziny opakowań takie innowacyjne wybory projektowe odzwierciedlają rosnące zaangażowanie w zasady gospodarki o obiegu zamkniętym i świadomego konsumpcjonizmu.

— Nasze ponowne wprowadzenie Tru Face odzwierciedla głębokie zaangażowanie Nu Skin zarówno w naukową innowację, jak i ochronę środowiska. Jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy skuteczne, poparte klinicznie rozwiązania, jednocześnie umożliwiając naszym klientom dokonywanie bardziej zrównoważonych wyborów każdego dnia — powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin.

Zdaniem spółki kolekcja Tru Face oferuje widoczne korzyści ujędrniania, wygładzania i konturowania, teraz w połączeniu z przyjaznym dla środowiska designem, odzwierciedlającym stałe zaangażowanie Nu Skin w ekologiczny luksus. Kluczowe elementy ulepszonego opakowania obejmują systemy wielokrotnego napełniania i opakowania wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Mogą Cię również zainteresować