Odkrycie 2011. FM GROUP znów nagrodzona!

przez Katarzyna Wagner

Firma FM GROUP World została uhonorowana nagrodą Laur Klienta – Odkrycie 2011 w kategorii „Kosmetyki dystrybuowane w kanale pozasklepowym”. Organizatorzy konkursu docenili znaczny wzrost popularności i rozpoznawalności marki FM GROUP.


Godło Laur Klienta – Odkrycie Roku jest przyznawane produktom i usługom nowym, innowacyjnym i funkcjonującym na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywającym klientów. Przyznanie tej nagrody FM GROUP świadczy o tym, że firmie udało się zbudować w krótkim czasie silną markę.

W prestiżowym programie konsumenckim Laur Konsumenta / Laur Klienta wybierane są najbardziej popularne produkty, marki i usługi. Głosy zbierane są podczas telefonicznego plebiscytu i głosowań internetowych, przy czym o przyznaniu godła Laur Klienta – Odkrycie Roku ostatecznie decyduje specjalna komisja redakcyjna, która ocenia innowacyjność marki lub produktu, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności. Organizatorem programu jest „Rzecz o Biznesie” – dodatek gospodarczy dziennika „Rzeczpospolita”.

Mogą Cię również zainteresować