HFF i jej program Casa Herbalife są zasilane i finansowane przez niezależnych dystrybutorów i pracowników network marketingowej firmy Herbalife. Ich pasja i zaangażowanie w umacnianie społeczności pozwoliły fundacji bezpośrednio wspierać i podnosić na duchu społeczności przez ostatnie 30 lat. Oczekuje się, że tegoroczne finansowanie zapewni krytyczne wsparcie około 200 000 dzieci na całym świecie.
— Te granty wykraczają poza pomoc finansową. Stanowią zobowiązanie do wzmacniania społeczności, dostarczania dzieciom i niedostatecznie obsługiwanym grupom narzędzi, których potrzebują, aby stworzyć jaśniejszą, zdrowszą przyszłość. Bardzo doceniamy poświęcenie naszych niezależnych dystrybutorów i pracowników, których pasja i ciężka praca wywołują prawdziwe, trwałe zmiany w społecznościach, w których żyjemy i którym służymy — powiedział Rob Levy, członek zarządu Herbalife Family Foundation i międzynarodowy dyrektor zarządzający w Herbalife.
Program Casa Herbalife, założony w 1998 roku przez założyciela Herbalife Marka Hughesa, rozpoczął się jako pojedyncze partnerstwo z sierocińcem w Brazylii. Hughes wyobraził sobie świat, w którym każde dziecko miałoby dostęp do pożywnych posiłków i bezpiecznego, wspierającego środowiska, aby mogło się rozwijać. Jego wizja nadal inspiruje globalną sieć partnerów non-profit, w tym sierocińce, szkoły, szpitale i centra społecznościowe, które współpracują z HFF w celu zapewnienia zrównoważonych, lokalnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa żywnościowego i rozwoju dzieci.
Tegoroczne ogłoszenie o przyznaniu dotacji zbiega się z 30 rocznicą działalności HFF. Przez ostatnie trzy dekady fundacja propagowała wizję swojego założyciela, wzmacniając społeczności i wspierając programy, które odpowiadają na wyjątkowe potrzeby dzieci i rodzin na całym świecie.