Jak zwiększyć efektywność sprzedawcy?

przez Tekst sponsorowany
343 odsłony

Obecnie coraz częściej sprzedawcy bezpośredni i przedstawiciele handlowi zderzają się ze ścianą i słyszą odpowiedź: „Nie, nie jesteśmy zainteresowani”. Ta trudna psychicznie sytuacja jest wynikiem przesycenia rynku mnogością towarów, usług, jak i samych sprzedających.


Trudne sytuacje obniżają samoocenę i motywację handlowców oraz ich zdolności sprzedażowe. Jest to dobry moment na szkolenia miękkie, które mogą zapobiec ewentualnym natarczywym zachowaniom sprzedawców (np. nieustannemu proponowaniu klientom wizyt czy bombardowaniu ich telefonami).

Nawet dla handlowców, dla których szkolenia są chlebem powszednim, można przygotować ciekawy, rozwijający warsztat, bez względu na ich staż pracy czy sukcesy w sprzedaży. Umiejętności już nabyte często trzeba doszlifować, skorygować, a ponadto wciąż pojawiają się nowe trendy i wyzwania na rynku. Dobre szkolenie handlowe wymaga dobrego trenera z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, jak i kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Na rynku spotykamy się z szeroką ofertą szkoleń miękkich dla handlowców. Często trudno jest „wyłuskać” spośród kilkuset polskich firm szkoleniowych te rzetelne z dobrymi referencjami. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Serwis Boomway.pl – doradca biznesowy online, który stanowi wsparcie dla firm z sektora MŚP w wyborze partnera do współpracy. Ekspert Serwisu Boomway.pl pomoże zidentyfikować potrzebę szkoleniową firmy, poinformuje co powinna zawierać optymalna oferta szkoleniowa, jakie są możliwości realizacji szkoleń w różnych formach, jaki jest przedział stawek na rynku, na co zwrócić uwagę podpisując umowę z firmą zewnętrzną itd.

Mogą Cię również zainteresować