Intensywny program szkolenia motywacyjnego połączonego z galą dla najlepszych partnerów biznesowych budujących ten biznes zamknął się w niezapomnianych sześciu dniach: od 11 do 16 września 2015 roku. Obchody jedenastej rocznicy ten polski network marketing rozpoczął niesamowitym występem trenerki Małgorzaty Serwy, która oczarowała wszystkich magiczną historią zapachów.

Podczas swojego wystąpienia Małgorzata pokazała, jak nieoczywiste mogą być kompozycje perfumeryjne, udowodniła, że składnikiem perfum może stać się zapach kamienia, wody, zamszu i metalu. Podczas warsztatów sensorycznych networkerzy reprezentujący ten MLM mogli otworzyć się na doznania związane ze zmysłami dotyku, smaku, słuchu i zapachu, a przede wszystkim zapoznać się z nowościami perfumeryjnymi z premierowego katalogu FM GROUP.

Trenerka Balbina Martini brawurowo zaprezentowała nową, miodową serię kosmetyków do pielęgnacji ciała Hello Honey. Jak utrwalić zgromadzoną wiedzę, żeby z głowy trafiła do serca – i przede wszystkim, jak wykorzystać ją na co dzień w pracy i odnieść sukces pokazali Małgorzata Wawrzynowicz-Mazur i Ryszard Armanowski. Na scenie pojawiły się również włoskie jaspisowe gwiazdy – Catia Brizi oraz Aldo Parisi z rodziną, którzy podzielili się ze zgromadzonymi metodami swojej pracy, dzięki której osiągają tak wspaniałe wyniki, dzięki którym zarabiają tak interesujące pieniądze i realizują piękne marzenia.

Jedenasta rocznica FM GROUP to ogromna dawka wiedzy, wiele godzin intensywnych szkoleń, ale także prawdziwa moc atrakcji. W wolnym czasie partnerzy biznesowi firmy mogli wybrać się do pobliskich Pompei, na Wezuwiusz, popłynąć na pobliską wyspę Capri bądź zanurzyć się w romantycznym klimacie Sorrento. Jedną z niezapomnianych atrakcji stała się kolacja w typowo włoskiej restauracji Parrucchiano, położonej w samym sercu Sorrento.

Książka już niebawem w ofercie LeadershopKsiążka już niebawem w ofercie Leadershop

Uroczysta gala, podczas której wręczono statuetki orchidei i gwiazd, odbyła się 14 września 2015 roku w neapolitańskim Salone Margherita, znajdującym się w podziemiach słynnej Galerii Umberto. Gospodarz gali, Artur Trawiński, w swoim jubileuszowym przemówieniu nawiązał do symboliki liczby 11, wskazującej nowy początek, intuicję, siłę, wizję i wiedzę, które pozwalają się wznieść na wyższy poziom. Podziękował również wszystkim gościom specjalnym FM GROUP: przedstawicielom Drom Fragrances, Perfandu, Polkomtela oraz Mercedes-Benz.

Tej nocy wszystkim partnerom biznesowym towarzyszyły wyjątkowe emocje, rozbudzone wspaniałą muzyką Sabiny Sago. Gabriella Compagnone, artystka malująca piaskiem, nakreśliła pokrótce historię firmy FM GROUP Italia, która była współgospodarzem tegorocznych obchodów. Jedenastka okazała się więc magiczna, a przed FM GROUP wspaniała dwunastka –symbol szczęścia, porządku i mądrości.

Nowy magazyn już niebawem w ofercie LeadershopNowy magazyn już niebawem w ofercie Leadershop