To były 3 urodziny polskiego, network marketingowego biznesu Souvre Internationale, a uroczysta konferencja z tej okazji odbyła się 28 kwietnia br. w łódzkim hotelu Double Three Hilton. Jako pierwszy na scenie pojawił się prezes spółki Waldemar Smoliński, do którego po chwili dołączył syn Łukasz i wspólnie zaakcentowali rozpoczęcie tego ważnego spotkania.

„Nie można zmienić przeszłości, ale można kreować przyszłość” – to motto przewodnie towarzyszące działalności kolejnego mówcy, którą była Aneta Kownacka. To magister ekonomii oraz life & business coach z międzynarodowym certyfikatem ICC (International Coaching Community), która od niedawna działa również jako trener dla Souvre. Kolejny wykład był mocno naukowy. Ekspert ds. zdrowego żywienia i specjalista ds. badań i rozwoju w Souvre – Dorota Gidaszewska oraz dr Jarosław Słoń mówili o dostępnych w ofercie firmy suplementach diety, ale również uchylili rąbek tajemnicy na temat składu całkiem nowej linii produktów VITIE, która niebawem pozytywnie zaskoczy rynek. Przecież w dzisiejszej dobie zbilansowana dieta ma kluczowe znaczenie nie tylko dla zawodowych sportowców, ale również dla osób, których aktywność fizyczna plasuje się na umiarkowanym poziomie.

Na scenie nie mogło oczywiście zabraknąć firmowej gwiazdy edukacyjnej Szymona Gruszki. To znany i ceniony od kilkunastu lat w branży DS/MLM trener, szkoleniowiec, mówca motywacyjny. W swojej karierze wyedukował i pobudził do dynamicznego rozwoju wiele wielkich dziś struktur network marketingowych. Odkrył i wyszkolił mnóstwo znanych dziś w sektorze nazwisk. Jego wykład – jak zwykle – wywołał w słuchaczach spore emocje i dał dużo do myślenia. Szymon nigdy nie zostawia swoich odbiorców w stanie spoczynku…

Kolejne przemówienia to historie sukcesu w Souvre, ale również konkretne wskazówki na to, jak taki sukces odnieść i co należy zduplikować, aby znaleźć się w czołówce polskiego network marketingu. Wysłuchaliśmy Grzegorza Szafrańskiego, znanego mistrza systemu MLM Piotra Mosio, Marcina Chabierskiego, Piotra Janiszewskiego i Mateusza Żymańczyka. A na koniec wystąpił sprawca całego zamieszania. Człowiek, bez którego nie byłoby dzisiaj tego biznesu – Dariusz Holeniewski. 100 000 osób w strukturze. Kochani – czapki z głów. Szacunek.

Podczas tej konferencji miało miejsce pewne bardzo ważne wydarzenie, którego pominąć nie sposób. Tego dnia odbyła się premiera nader ciekawej książki dr Sławomiry Jurkowskiej o kolagenie. „Kolagen. Przyjaciel, który nie pyta o wiek”. To świetne narzędzie, które partnerom firmy pomoże w edukacji ich strukur, ale również będzie bardzo fajnie działało na zewnątrz, informując i edukując społeczeństwo. Przez wiele, wiele lat. Zaraz po tych urodzinach firmy, ok. 70 liderów Souvre udało się na 10-dniową wycieczkę relaksująco-odprężającą na Karaiby. Za kilka dni opublikujemy dużą relację z tej eskapady. Powodzenia! (Foto: Marek Jarkulisz)

Dr Sławomira Jurkowska & red. Maciej Maciejewski Dr Sławomira Jurkowska & red. Maciej Maciejewski