4 sierpnia br. ponad 150 osób, dla których kosmetyki Prouvé to nie tylko pachnący, dochodowy biznes, ale styl życia, wzięło udział w evencie zorganizowanym przez 5-gwiazdowego ambasadora marki Dariusza Respondka i Joannę Smotrycką. Było luksusowo i międzynarodowo, a w murach średniowiecznej budowli unosiła się woń uwodzicielskich perfum. Natomiast na zabytkowym dziedzińcu dumnie prezentowane były nowoczesne samochody marki Mercedes, które otrzymać mogą ambasadorzy marki.

Sobotnie spotkanie podzielono na dwa bloki. W pierwszej części pt. „MLM w praktyce” Magdalena Sądel, dyrektor ds. marketingu Prouvé dokonała prezentacji produktowej, natomiast Dariusz Respondek przedstawił plan marketingowy. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć również relację filmową z pierwszej rocznicy urodzin marki, która obyła się w malowniczej scenerii Zamku Topacz. Druga część zatytułowana „Człowiek w biznesie” to prezentacja Anny Wojtczak, trenera biznesu, na temat relacji w biznesie oraz Dariusza Respondka, który na swoim przykładzie udowodnił, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych, wystarczy uwierzyć w siebie i ludzi oraz wziąć życie w swoje ręce.

Podczas spotkania nagrodzono również partnerów najbardziej zaangażowanych w promocję marki w kraju i Europie. – Jestem bardzo szczęśliwy, że tylu liderów z całego świata jest tu dziś z nami i są w moim zespole. Stojąc na scenie czuję tremę, ale też ogromne emocje, chciałbym im przekazać wszystko co potrafię, czego się nauczyłem, ale wiem, że nie na tym biznes MLM polega. Dlatego skupiam się dziś na zmotywowaniu nie tylko mojego zespołu, który liczy 12 tys. osób, ale i tych, którzy jeszcze szukają swojej życiowej drogi. Mój cel na teraz, jaki postawiłem przed sobą, to zdobycie tytułu elitarnego ambasadora – to jest poziom 3 naszego planu marketingowego. Na kolejne lata założyłem sobie zbudowanie zespołu składającego się z co najmniej 500 tys. osób – przyznaje Dariusz Respondek, 5-gwiazdkowy ambasador marki, założyciel Prouvé Respondek Team.

– Prouvé to wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie i możliwości zarabiania pieniędzy, czyli tak naprawdę wszystko co najważniejsze, żeby działać w systemie, jakim jest marketing sieciowy. Ale najistotniejsze są tutaj relacje międzyludzkie. Pracujemy przede wszystkich na relacjach, co dziś widać. Na spotkanie przybyła ogromna liczba ludzi. Jest moc, przyjaźń i nigdy byśmy tych osób nie poznali, gdyby nie Prouvé przekonuje Joanna Smotrycka, 2-gwiazdkowy ambasador marki.

Debiut marki Prouvé okazał się sukcesem na skalę Europy. Warto przypomnieć, że pachnący biznes tworzony pod tą marką stworzyła Katarzyna Trawińska, wrocławska bizneswoman, pasjonatka pięknych zapachów. Uwodzicielskie zapachy perfum i środków czystości szybko zachwyciły nie tylko wrocławian. Błyskawicznie rozpoczęły ekspansję do innych miast. Pachnąca fala dotarła do najdalszych zakątków kraju, a nawet głęboko poza jej granice. Obecnie swoich przedstawicieli marka ma niemal w całej Europie, Rosji, a nawet w Mongolii.

W ofercie firmy znajdziemy m.in. perfumy i kosmetyki do domu, w których użyte zostały olejki zapachowe z Grasse – światowej mekki perfumiarzy. Serca klientów firma podbiła nie tylko fantastyczną ofertą zapachów, ale również skutecznymi formułami. – Największą inspiracją dla nas zawsze są ludzie i ich potrzeby, bo na tym opiera się cały MLM. Tylko konsekwentne dążenie do celu pozwala na osiągnięcie tego, co pragniemy. Przykładem na to jest Darek Respondek, który przeszedł cały nasz plan marketingowy i to w bardzo krótkim czasie. A co wyróżnia nasze produkty? Przede wszystkim zapach. Tworząc kosmetyki do domu, zamiast składu chemicznego dodajemy kompozycje perfumeryjne, co sprawia, że środki czystości są nie tylko skuteczne, ale i pięknie pachną – podkreśla Katarzyna Trawińska, założycielka marki Prouvé.

Firma na rynku jest dopiero rok, ale szybko wokół niej zapachniało dużym sukcesem. Prouvé to połączenie najpiękniejszych francuskich zapachów, włoskiego designu oraz polskiej pracowitości i międzynarodowy system sprzedaży oparty o zasady marketingu wielopoziomowego. – Nie spoczywamy na laurach, niedawno wypuściliśmy fantastyczny żel pod prysznic i balsam unisex. Myślimy, aby jesienią naszą ofertę poszerzyć o kosmetykę kolorową czyli pudry mineralne oraz tusze do rzęs – uchyla rąbka tajemnicy Katarzyna Trawińska.

Produkty Prouvé są wyjątkowe. Dlatego nie znajdziemy ich na półkach w marketach, drogeriach, ani na aukcjach internetowych. Można je kupić tylko u partnerów lub na stronie firmy. A oto wrażenia uczestników sobotniego spotkania na Zamku Piastowskim w Raciborzu…

Krzysztof Knura, partner marki Prouvé: – System MLM jest tym co zawsze chciałem dotknąć, a że mam „za miedzą” jednego z najlepszych na świecie liderów – Darka Respondka, grzechem byłoby nie skorzystać. W marce Prouvé podoba mi się plan biznesowy oraz to, że doskonałej jakości produkty są dla wszystkich, bo ich cena jest naprawdę niska. Ponadto świetni ludzie i przyjemna atmosfera. MLM to biznes na miarę XXI w.

Renata i Krzysztof Chimiak, partnerzy marki Prouvé: – Długo zastanawialiśmy się, czy wejść w ten biznes, zaczęliśmy spokojnie, ale po dzisiejszym spotkaniu, widząc tak wiele zadowolonych i uśmiechniętych osób, dostaliśmy takiego powera, że trzeba się za to wziąć na poważnie.

Sergiej Kyrychenko, partner marki Prouvé: – Z tą marką związany jestem od samego początku. Jestem zachwycony jej dynamicznym rozwojem i tym, że mogę być na jej pokładzie. Klienci są na tyle zadowoleni, że szybko powiększa się grono jej odbiorów. Zachęcam więc każdego, aby spróbował tych kosmetyków. Zachęcam również do zapoznania się z możliwościami finansowymi, jakie oferuje firma. Pamiętajcie, Prouvé to 3 rzeczy – relacje z ludźmi, których nie kupimy za żadne pieniądze. Następnie produkty – dobrej jakości i w przystępnej cenie no i finanse – promując markę można naprawdę dobrze zarobić.

Bożena i Ryszard Walczak, partnerzy Prouvé z Raciborza: – Jesteśmy w Prouvé, bo zainspirowały nas produkty, plan marketingowy, ale najbardziej Dariusz Respondek, bo to od niego wszystko się zaczęło. Pozytywny człowiek z wielkim pokładem energii. Z naszej strony chcielibyśmy zachęcić wszystkich, zwłaszcza młode osoby, które jeszcze nie wybrały życiowego celu, aby przyszły na jedno z naszych spotkań, zapoznały się z polityką firmy i produktami. Jesteśmy przekonani, że jak spróbują, będą chcieli zostać.

Jolanta i Cyprian Kowalscy, 3-gwiazdkowi ambasadorzy marki Prouvé: – Marka Prouvé to wspaniali ludzie, doskonałe produkty i rewelacyjny system zarabiania – nie ma drugiej takiej marki na rynku. Nie chcemy pracować do końca życia, nie chcemy, aby nasze życie było monotonne, a MLM nam to umożliwia. Nie ogranicza nas też do pracy na jednym terenie, więc stale poszerzamy horyzonty. Najpierw była Polska, Litwa, później Chorwacja, teraz Cypr i Grecja, a przy tym stale poznajemy nowych interesujących ludzi. Wiemy, że to absolutny początek, więc pewnie czeka nas jeszcze wiele fascynujących niespodzianek.

Edita Tumas, 2-gwiazdkowy ambasador marki Prouvé: – Dla mnie Prouvé to jakość, cena, dobra atmosfera, większa pewność siebie i przyszłość. Mocno wierzę, że marka jeszcze bardziej się rozwinie, pozyska jeszcze więcej przedstawicieli i odbiorców. Widzę siebie w tym biznesie i zachęcam wszystkich, którzy chcą spróbować, ale boją się zrobić pierwszy krok. Naprawdę warto.

Anna Wojtczak, partner marki Prouvé: – Dla mnie w biznesie podstawą są relacje, a budować je można tylko mając bazowo bardzo dobry produkt. Te argumenty najbardziej przekonały mnie do marki Prouvé. Do tego dodać należy zaufanie jakim darzę Dariusza Respondka. Wiem, że jeśli on coś proponuje, to musi być dobre, dlatego zdecydowałam się reprezentować tę markę.