Każdy marzy o tym, aby co najmniej kilka razy w roku zabrać rodzinę, ukochaną osobę czy po prostu ekipę znajomych i wyrwać się w piękne okoliczności przyrody. Choćby na tydzień czy dwa w ramach totalnego resetu. Bez telefonu, bez laptopa i bez zmartwień. Każdy w eskapadach znajduje coś dla siebie, ale jedna rzecz w podróżach jest wspólna dla prawie wszystkich ludzi – uwielbiamy to robić!

A co byście powiedzieli, gdybyśmy Wam pokazali świetny system do organizowania bardzo tanich podróży po pięknej Polsce? Taki, dzięki któremu można jeszcze dodatkowo generować ciekawy dochód pasywny? Długo byście się nad tym zastanawiali? To zastanawiajcie się dalej. Ci, którzy się nie wahają tylko robią, już z tego korzystają…

Robert KorzekwaRobert Korzekwa

Robert Korzekwa jest twórcą działającego w systemie marketingu sieciowego turystyczno-podróżniczego projektu PROFIT TRAVEL CLUB. To w 100% polskie przedsięwzięcie biznesowe, skierowane do wszystkich osób, które lubią podróżować, ale skonstruowane w tak inteligentny sposób, że dodatkowo można na tym zarabiać. Jak? Oto rozmowa z twórcą tego przedsięwzięcia…

Katarzyna Wagner: Skąd pomysł na zainicjowanie przedsięwzięcia network marketingowego opartego na turystyce?

Robert Korzekwa: Najpierw zainicjowałem firmę AMS Profit, która działa już od 20 lat w branży turystycznej, wykorzystując system voucherów do organizacji promocyjnych pobytów wypoczynkowych. Do tej pory oferta ta była skierowana tylko i wyłącznie do korporacji i przedsiębiorców, gdzie służyła jako skuteczne narzędzie marketingowe. Dzięki naszym voucherom można korzystać z ciekawej oferty turystycznej oszczędzając nawet 50% kosztów w stosunku do cen rynkowych. W ten sposób z naszej oferty wypoczynkowej skorzystało już wiele tysięcy osób.

Tak stworzyła się potężna baza klientów zainteresowanych wczasami z AMS Profit, ale ze względu na przyjęte przez nas zasady sprzedaży – oferta skierowana tylko dla firm, osoby te nie miały możliwości na skorzystanie z wypoczynku indywidualnie. Rozwiązaniem okazało się stworzenie klubu turystycznego o nazwie PROFIT TRAVEL CLUB działającego w oparciu o system marketingu wielopoziomowego, czyli tak zwany MLM.

Zobacz jaki był efekt sprawdzenia działania konkretnej usługi tego klubu. Rentgen MLM przeprowadził niedawno redaktor naczelny Network Magazynu, który prześwietlił konkretną wycieczkę do Krynicy:

Katarzyna Wagner: Planuję wyjechać w czerwcu z rodziną na tygodniowe wczasy w jakieś urocze miejsce. Różnych ofert jest miliardy, zwłaszcza w internecie. Dlaczego mam to zrobić z pana klubem?

Robert Korzekwa: Powodów jest co najmniej kilka. Nasza oferta jest bardzo atrakcyjna cenowo, a organizacja wypoczynku zawsze odbywa się na bardzo wysokim poziomie. Jest też duży wybór obiektów hotelowych, zlokalizowanych w najpiękniejszych regionach Polski. U nas hasło „Morze, Góry i Mazury” rozszerzyliśmy chociażby o zabytkowe i bardzo atrakcyjne turystycznie miasta, takie jak Kraków, Toruń czy Wrocław. Nasze Centralne Biuro Obsługi to miejsce, gdzie każdy jednym telefonem może załatwić wszystkie sprawy związane z konkretnym wyjazdem. Także te dotyczące kwestii pobytu dzieci czy ukochanych czworonogów. Wielu naszych stałych klientów jest wręcz zaprzyjaźnionych z paniami obsługującymi nasze biuro i bardzo cenią sobie ich fachowość oraz wszelką pomoc przy organizacji wypoczynku. Kolejny bardzo ważny argument – dzięki systemowi rekomendacji możemy po prostu na tym zarabiać. Polecając PROFIT TRAVEL CLUB swoim znajomym, od każdej wycieczki otrzymujemy prowizję. Zgodnie z naszym planem marketingowym. Tego ludzie nie dostaną w żadnej tradycyjnej firmie turystycznej.

Katarzyna Wagner: Robi się coraz cieplej. Nieuchronnie zbliżają się wakacje. Co macie ciekawego do zaoferowania Polakom? Z czego można teraz skorzystać?

Robert Korzekwa: Tak, to prawda. Jest dopiero maj, a już mamy upały. Okres letni zapowiada się w Polsce niezmiernie atrakcyjnie pod kątem aury. I z tego powodu przygotowaliśmy szeroką ofertę dla każdego. Zapraszamy na Mazury – żagle, piękne krajobrazy oraz wycieczki rowerowe, lub spacery brzegiem morza i relaks w jedynej na terenie naszego kraju bursztynowej komnacie, która znajduje się w Karwii. A u stóp Tatr, w ciszy i spokoju, można odpocząć np. w Poroninie. Wakacje można spędzić nad morzem, jeziorami, w górach lub uzdrowiskach, a osoby lubiące zwiedzanie zabytków zapraszamy do pięknego Wrocławia, Torunia czy Kazimierza. Oferta wypoczynkowa jest specjalnie przygotowana w taki sposób, aby zaspokoić oczekiwania jak najszerszej grupy członków PROFIT TRAVEL CLUB.

Katarzyna Wagner: Wśród turystów, wciąż przybywających Wam klientów, na pewno będą ludzie zadowoleni, którzy mogą polecać Wasze usługi swoim znajomym. W jaki sposób można na tym zarabiać? Co trzeba konkretnie zrobić?

Robert Korzekwa: Jak powiedziałem wcześniej, nasza oferta wypoczynkowa jest zorganizowana poprzez system sprzedaży voucherów. Posiadacz takiego vouchera może dokonać rezerwacji pobytu w dowolnie wybranym z oferty PROFIT TRAVEL CLUB obiekcie, w cenach zarezerwowanych wyłącznie dla naszych klubowiczów. Są dwa typy voucherów. 3 dniowy – weekendowy oraz wczasowy na 7 lub 14 dni. To posiadacz vouchera decyduje w momencie rezerwacji o długości wybranego turnusu. Osoba przystępująca do klubu wykupuje pakiet startowy o wartości 300 zł składający się z dwóch voucherów – weekendowego i wczasowego. Jest również zarejestrowana w systemie PTC i otrzymuje swój numer klubowy oraz link referencyjny. Potem wystarczy już tylko skutecznie rekomendować nasz system – nowa, polecona osoba dokonuje zakupu pakietu startowego i rejestruje się w systemie PTC, a my wypłacamy prowizję od takiego klienta zgodnie z planem marketingowym.

Katarzyna Wagner: Czy liczba miejsc, do których można za Waszym pośrednictwem wyjechać, jest już zamknięta czy będziecie ją poszerzać?

Robert Korzekwa: Cały nasz zespół intensywnie i co ważne skutecznie pracuje nad stałym poszerzaniem oferty turystycznej. Nie robimy tego jak byśmy brali udział w wyścigach Formuły 1 – na tym polu działamy rozważnie i skrupulatnie. Bardziej niż na ilości zależy nam na miejscach atrakcyjnych i profesjonalnych pod kątem organizacyjnym. Dlatego, zanim zdecydujemy się na współpracę, każdy nasz nowy „produkt” musimy wcześniej drobiazgowo sprawdzić. Obecnie mamy w naszej ofercie kilkadziesiąt hoteli w pięknych miejscach Polski.

Katarzyna Wagner: Proszę wymienić trzy konkretne miejsca z Waszego portfolio, które w ostatnim roku cieszyły się największym wzięciem...

Robert Korzekwa: Nasi klubowicze korzystają z całej palety hoteli. Trudno jest wymienić tylko trzy miejsca, bo zazwyczaj ludzie po jednym wyjeździe, kiedy wszystko sprawdzą i na własne oczy zobaczą, że to działa – jest dużo taniej i można zarabiać, szybko wyjeżdżają znowu. Ale wyjątkowym zainteresowaniem w tym roku cieszą się Lądek Zdrój, Poronin, Karwia, Grzybowo k/Kołobrzegu i Świnoujście.

Katarzyna Wagner: Dziękuję za rozmowę.