W roli konferansjerów zobaczyliśmy Sebastiana Drabika i Jakuba Staszczyszyna. Pierwszym prelegentem był nie kto inny jak sam prezes tej działającej w systemie MLM firmy – Waldemar Smoliński. W swoim wystąpieniu podsumował dwa lata działalności spółki oraz przedstawił liczne sukcesy, które w tym czasie zostały przez ten biznes osiągnięte. Wymienił m.in. wysokie obroty firmy, zdradził też kilka nowości, które w niedalekiej przyszłości zostaną wprowadzone, żeby jeszcze bardziej dbać o jakość i wizerunek Souvre. Z takim prezesem wszystko zmierza w dobrym kierunku.

Następnie na scenie pojawiła się dyrektor zarządzająca Instytutem Urody Souvre, który ma siedzibę w Inowrocławiu. Przedstawiła jego misję oraz projekty przy nim działające. Wśród nich wymienić można Akademię Piękna Souvre, czyli szkolenie, podczas którego uczestnicy zdobywają profesjonalną wiedzę na temat kolagenu i jego wpływu na kondycję włosów, skóry i paznokci.

Po tym wystąpieniu przyszedł czas na pierwszy panel prelegentów, a zaproszono do niego osoby, które w tym roku odniosły sukces awansując do drugiego planu marketingowego firmy i tym samym powiększyły grono dyrektorów okręgowych. Wśród nowych dyrektorów znalazły się aż cztery panie co tylko potwierdza fakt, że kobiety potrafią świetnie robić marketing sieciowy i osiągać w nim bardzo wysokie wyniki. Ostatnim występującym podczas pierwszej części konferencji był dyrektor regionalny Robert Zalewski (w tym momencie już dyrektor krajowy), który opowiedział o postawie lidera oraz o tym jak istotne są jego rady dla osób początkujących w marketingu.

Tuż po przerwie na scenie pojawił się kolejny gość. Prawdziwa businesswoman, która jest doskonałym przykładem dla wielu kobiet. Mowa o Katarzynie Kowalczyk, dyrektor regionalnej (obecnie już na poziomie dyrektora krajowego), która na co dzień pracuje głównie z paniami i nie jedną już liderkę ma dzięki temu w swoim zespole. Wystąpienie Katarzyny dotyczyło jej pierwszych kroków w marketingu, historii o tym, od czego się to zaczęło. Prezentacje dyrektorów, którzy opowiadają swoją historię są zawsze dużą inspiracją, ponieważ pokazują, że nie każdy od razu rodzi się z najwyższą pozycją w firmie i wie, co chce w życiu robić i jaką ścieżkę kariery ma wybrać.

Dyrektor regionalny oraz jeden z głównych organizatorów tej wspaniałej konferencji – Artur Kaszyński, to kolejny prelegent, który przedstawił możliwości, jakie ludziom daje współpraca z firmą Souvre. Pokazał również, że marketing jest szansą rozwoju dla wszystkich niezależnie od wieku, ale żeby tę szansę odpowiednio wykorzystać trzeba być przygotowanym na różne poświęcenia. Nie można się poddawać, trzeba iść do celu i spełniać marzenia. Tak jak robi to w życiu ten prelegent, dla którego zorganizowanie tak potężnej ogólnopolskiej konferencji było jednym z marzeń do spełnienia, a czynniki temu towarzyszące nadały dodatkowego smaku.

Czy zdarzyło się kiedykolwiek w historii polskiego marketingu sieciowego, aby na czas konferencji wyłączyć z ruchu prawie 200 metrową ulicę i postawić na niej luksusowe auta odebrane przez liderów? Tego dnia była to bez wątpienia najdroższa ulica w Lublinie…

Po Arturze na scenie pojawił się Mateusz Jeż – dyrektor krajowy (obecnie już dyrektor generalny), który w swojej prezentacji duży nacisk położył na znaczenie mentalnego podejścia do biznesu. A jego podejście jest godne naśladowania, bowiem swoje zespoły buduje na bardzo silnym fundamencie biznesowym.

Dla kolejnego prelegenta ta konferencja zostanie na długo w pamięci. Mowa tu o Wojciechu Piechocińskim, którego zespół w czerwcu br. wygenerował obrót w wysokości ponad 1 mln złotych, a on tym samym osiągnął awans na najwyższą pozycję w firmie – dyrektora generalnego. Odbieranie wyróżnienia z tego tytułu, przy potrójnych owacjach na stojąco, przy tysięcznej publiczności… musi być niesamowitym uczuciem i momentem bezcennym. Kiedy brawa już ucichły, zapytaliśmy Wojtka o jego porady dla osób działających w marketingu sieciowym i tych, którzy dopiero stawiają w nim swoje pierwsze kroki. Network Magazyn opublikuje je niebawem.

A ostatnie wystąpienie na konferencji w Lublinie należało do osoby, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, bo jest ona doskonale znana w całym sektorze DS/MLM. Dariusz Holeniewski – dyrektor generalny i współzałożyciel Souvre, który zawsze potrafi rozbudzić słuchaczy swoją niesamowitą energią, a jego wystąpienia potrafią zmotywować nie jedną osobę do natychmiastowego działania. I tak też było tym razem… Wykład Darka niósł w sobie przesłanie o tym, dlaczego warto się zaangażować w biznes.

Ostatnim punktem konferencji było wręczenie wyróżnień dla osób, które awansowały na kolejne pozycje w pierwszym planie marketingowym oraz wypracowały wysokie obroty sprzedażowe. Na sam koniec na wszystkich uczestników czekała niespodzianka, a był nią pokaz świetlny na placu przed budynkiem CSK. Jednak nie samą pracą człowiek żyje – i o to też zadbali organizatorzy. Po tak dużej dawce wiedzy był również czas na zabawę i integrację w jednym z lubelskich klubów. A już niebawem kolejna, zapewne rekordowa konferencja Souvre… Zapraszamy! (Foto: Marek Jarkulisz)